احداث ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در استان در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا امروز _دوشنبه چهارم دی_ در جمع خبرنگاران از افزایش دو برابری تسهیلات طرح ملی نهضت مسکن از ۳۵۰ به ۵۵۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: تعهد دولت سیزدهم ساخت چهار میلیون واحد مسکونی بوده که از این تعداد سهم این استان ۴۷ هزار واحد است.

وی افزود: ۵۹ هزار و ۵۷۸ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن استان ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر برای ساخت تأیید نهایی شده‌اند و از این تعداد بیش از ۵۰ درصد متقاضی مسکن در یاسوج مرکز استان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روند ساخت ۹۲۹۱ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن هدف‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: هیچ متقاضی‌ای در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد از طرح ملی نهضت مسکن حذف نمی‌شود و در این زمینه جای نگرانی نیست و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان طرح، تمام متقاضیان تأیید نهایی شده صاحب مسکن می‌شوند.

راستا با بیان اینکه بیش از شش هزار واحد خود مالکی نیز در قالب طرح نهضت ملی داریم که ۴۱۳۸ پروانه صادر شده‌است، تصریح کرد: در مجموع هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: بدون شک در صورت همکاری بانک‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات جزو استان‌های برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خواهیم شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت در حوزه مسکن دارای جایگاه خوبی در سطح کشور است، گفت: مشکل زمین در یاسوج همچنان وجود دارد و البته مسئولان و متولیان امر از جمله نماینده عالی دولت در استان به جد پیگیر رفع مشکلات هستند.

کد خبر 714616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.