تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه مجموعه گردشگری و تفریحی استخر زاوقان افزود: اجرای سازه پله، نماکاری، بتن‌ریزی حوض و نصب سرامیک واحدهای تجاری این پروژه در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: عملیات خاک‌برداری در مسکن ملی خیابان سفیر، تخریب املاک معارض در خیابان شهید باهنر، جمع‌آوری و تسطیح ملک بازپروری اداره زندان‌ها و اقدامات تأمینی، عملیات آسفالت‌ریزی در مجاورت مسجدالنبی جهادیه و خیابان‌های سعدی ۱۵، شهید رجایی ۸ و پیروزی ۲۰ و عملیات خاکبرداری و لایروبی آب‌راه سد روزیه سمنان از دیگر اقدامات بوده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: لایروبی و جمع‌آوری نخاله‌های موجود در پل خرمشهر و پارک سیمرغ و بازپیرایی پارک ارگ از عملیات‌های اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان در روزهای اخیر بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های عمرانی در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید دانشگر و پل حسن‌آباد توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان به سرعت در حال پیشرفت و انجام است.

کد خبر 714614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.