سرباز فراجا، ناجی کودک ۸ ساله شد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرباز وظیفه‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن با ازخودگذشتگی یک کودک هشت‌ساله را از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضا الوندی اظهار کرد: روز بیست‌وپنجم آذر سال جاری، شهروندی طی یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع آتش‌سوزی در منزلی واقع در یکی از محلات شهرداران از توابع شهرستان فریدن خبر داد که بلافاصله موضوع به کلانتری ۱۱ این فرماندهی ارجاع شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این پیام، مأموران واحد گشت این کلانتری به محل اعزام شدند و مشاهده کردند طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه دچار حریق شده و زنی با حالتی نگران و پریشان نیز مقابل در ایستاده است و از مردم برای نجات کودکی که داخل منزل بود کمک می‌خواست.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: سرباز وظیفه‌شناس فراجا با ازخودگذشتگی تمام چفیه‌ای که به همراه داشت را دور سر و صورت خود بست، به دل آتش زد و پسربچه هشت‌ساله را به آغوش و سالم از درون آتش خانه بیرون کشید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال انفجار و گسترده شدن حریق وجود داشت، مأموران بلافاصله شیر اصلی گاز و کنتور برق را قطع کردند و این مأمور وظیفه‌شناس با استفاده از کپسول اطفای حریقی که داخل خودروی واحد گشت بود، آتش منزل را تا قبل از آمدن نیروهای آتش‌نشانی به‌طور کامل خاموش کرد.

سرهنگ الوندی با اشاره به تشویق مردم حاضر در صحنه از اقدام شجاعانه مأمور وظیفه‌شناس فراجا گفت: نیروهای آتش‌نشانی نیز پس از حضور در محل از اقدام سریع و به‌موقع مأمور پلیس در اطفای حریق منزل مذکور قدردانی کردند.

وی ضمن قدردانی از این سرباز وظیفه‌شناس ادامه داد: مأموران فراجا هر لحظه آماده کمک و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و از هیچ تلاش و کوششی در راه تأمین امنیت و آرامش مردم حتی نثار کردن جان خود دریغ نمی‌کنند و فرماندهی انتظامی کشور به وجود چنین نیروهایی که در شرایط بحرانی نجات جان دیگران را به جان خود ترجیح می‌دهند، افتخار می‌کند و به خود می‌بالد.

کد خبر 714589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.