خطای تعویض اشتباه بود/ با تصمیم نادرست به رتبه سوم نزول پیدا کردیم

باشگاه اریس نسبت به خطای تعویض در ماده ۴ در ۲۰۰ متر که باعث شد این تیم از صدرنشینی در مرحله نخست لیگ شنا محروم شود، معترض است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله نخست بیستمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس با حضور هشت تیم به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در پایان این مرحله، تیم اریس به عنوان تنها نماینده استان در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد، با این حال باشگاه اریس نسبت به تصمیم داوری گلایه‌مند است.

روابط‌عمومی باشگاه اریس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: متأسفانه در جریان مسابقات تیمی در ماده ۴ در ۲۰۰ برای تیم اریس خطای تعویض گرفته شد و گفتند به دلیل اینکه پرش شناگر پیش از لمس دیوار بوده، این خطا اعلام شده، در صورتی که در فیلم هم مشخص است که چنین اتفاقی نیفتاده و تقریباً تمام مربیان همین نظر را دارند، اما سرداور به دلیل فاصله‌ای که وجود داشته، تصمیم به اعلام خطا گرفته است.

وی افزود: این اتفاقات در مسابقات خارجی رقم نمی‌خورد؛ چراکه سخت افزارهای استاندارد، اتوماتیک، سنسور سکو و تاچ پد وجود دارد و سبب می‌شود این مسائل رخ ندهد، اما متأسفانه به دلیل نبود این امکانات در لیگ‌برتر خطای شناگر ما اعلام شد، در صورتی که بیشتر کارشناسان اعتقاد داشتند خطایی رخ نداده است و در نهایت تیم اریس به جایگاه سوم نزول پیدا کرد.

کد خبر 714544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.