توزیع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع هفت میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سالار خشایی امروز _دوشنبه چهارم دی_ با اشاره به اینکه در همه جایگاه‌های سوخت استان کارت استقرار موجود است، اظهار کرد: استفاده از کارت بنزین شخصی برای نظام‌مند شدن سوخت ضروری است.

وی تعداد جایگاه‌های سوخت‌رسانی در استان را ۳۶ جایگاه عنوان کرد و افزود: چهار جایگاه در حال ساخت سوخت به این تعداد جایگاه اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درصد پیشرفت فیزیکی این تعداد جایگاه ۸۰ تا ۹۰ درصد استو پیش‌بینی می‌شود تعدادی از این جایگاه‌ها تا پایان سال‌جاری وارد مدار شود.

خشایی اضافه کرد: توزیع نفت سفید از طریق فروشندگان روستایی، عشایری و شهری از نیمه دوم سال در سطح مناطقی که گاز ندارند، آغاز شده و تاکنون هفت میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید در مناطق بدون گاز طبیعی کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد خانوارهای نفت سوز در این استان از ۲۲ هزار خانوار در سال گذشته و به ۲۴ هزار خانوار افزایش یافته است، ادامه داد: ۱۱۲ عامل فروش نفت سفید شناسنامه‌دار در استان، توزیع نفت را میان خانوار بدون گاز طبیعی را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نفت سفید بر اساس کارت بانکی سرپرست خانوار هر لیتر یک‌هزار و ۵۰۰ ریال به فروش می‌رسد، تصریح کرد: سهمیه نفت روستاهایی که سخت‌گذر نیستند به صورت ماهیانه ذخیره و سهمیه نفت سفید خانوارهای یک تا چهار نفره ماهانه ۲۰۰ لیتر و بیش از پنج نفر ۴۴۰ لیتر ذخیره می‌شود.

خشایی گفت: برای تأمین و توزیع نفت سفید هیچ مشکلی نداریم و ارسال فرآورده نفتی در استان به صورت روزانه در حال انجام است.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت است و بالغ بر ۴۲ درصد از این جمعیت در ۱۷۰۰ روستای استان ساکن هستند.

کد خبر 714530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.