به‌روزرسانی و ورود ۷ دستگاه واقعیت مجازی به شهربازی مجتمع گردشگری صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پیرو رویکرد رعایت اصول ایمنی استاندارد و حرکت در مسیر توسعه، هفت دستگاه واقعیت مجازی ایمن به شهربازی صفه اضافه شده است.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ارتقای عملکرد شهربازی مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: از دو سال اخیر با توجه به رویکرد ویژه در راستای رعایت اساسی ایمنی، استاندارد و حرکت توسعه‌ای در حوزه تفریح و گردشگری، ارتقای عملکرد شهربازی صفه نیز مورد تأکید قرار گرفته و بهره‌بردار موظف است به ارتقای محیطی و عملیاتی در این مجموعه بپردازد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته اقدامات ویژه‌ای در حوزه زیباسازی محیطی با در نظرگیری به‌روزرسانی و اضافه شدن بازی‌های جدید تفریحی و گردشگری، ارتقای طراحی داخلی شهربازی، طراحی غرفه ارائه خدمات غذایی و خوراکی در حال انجام است، همچنین از ابتدای فصل پاییز نیز هفت دستگاه واقعیت مجازی ویژه سنین نوجوانان و بزرگسالان به شهربازی مجتمع گردشگری صفه اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون دو نوع بازی در حوزه واقعیت مجازی یا همان VR، به این شهربازی اضافه شده است که می‌توان به صورت تک‌نفره و گروهی انجام داد، همچنین این بازی برای کسانی که به تفریح ترسناک و هیجانی علاقمند هستند مناسب است، زیرا می‌توانند از بازی تک‌نفره آسانسور بهره‌مند شوند.

ساکت با اشاره به استقبال خوب از بازی‌های واقعیت مجازی ادامه داد: بهره‌بردار این مجموعه در حال برنامه‌ریزی به منظور ورود بازی‌های جدید واقعیت مجازی ویژه نوروز ۱۴۰۳ است، همچنین دو بازی مری‌گراند ۱۶ نفره و فیریزبی کودک تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به دستگاه‌های روباز مجموعه تفریحی صفه گفت: اقدامات ویژه‌ای در چارچوب سازمان ملی استاندارد کشور انجام شده است و دستگاه‌های این مجموعه تفریحی مجوزهای لازم استاندارد را دریافت کرده‌اند، به‌رغم اینکه استانداردسازی این مجموعه بر عهده مستأجر و بهره‌بردار است، نظارت‌های فنی توسط تیم فنی شرکت انجام پذیرفته است و و اداره کل استاندارد نیز نظارت دقیقی بر این موضوع دارد.

کد خبر 714497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.