برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز صحنه در دستور کار دستگاه‌ها باشد

فرماندار شهرستان صحنه گفت: برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز صحنه در دستور کار دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی ظهر _یکشنبه سوم دی_ در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز صحنه که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرقانونی در شهرستان با جدیت دنبال شود.

وی افزود: شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اعضای کارگروه در رسیدگی به تخلفات ساختمانی از بدو امر اهتمام جدی داشته باشند و از عوامل بازدارنده و تمامی ابزارهای قانونی برای برخورد و پیشگیری از ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی زراعی و باغی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به اینکه تخلفات در اسرع وقت شناسایی و از پیشرفت ساخت و سازها غیرمجاز جلوگیری شود، تصریح کرد: دستگاه‌های ذیربط با نگاه جامع و ایجاد رفتارهای بین بخشی برای رفع مشکلات موجود در مورد تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز با این موضوع مهم برخورد کنند.

وی ادامه داد: نظارت و کنترل از مبنا و ابتدای عملیات ساخت بنا باید اعمال شود تا در مسیر اجرا هم مدیران اجرایی و نظارتی با مشکل مواجه نگردند و هم شخص سازنده متضرر نشود.

شهبازی دهیاران را مسئول جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها دانست و اضافه کرد: بخشداران نیز باید در این مسیر به دهیاران کمک کنند، و همچنین باید راهکارهای مناسبی در راستای این موضوع تهیه و تدوین شود تا به دهیاران در مقابله با این پدیده شوم کمک کند.

کد خبر 714439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.