نامزدهای انتخابات به‌طور مساوی از امکانات تبلیغاتی بهره‌مند می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در راستای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالا، از ظرفیت صدا و سیما نیز جهت معرفی نامزدها و برنامه‌های آن‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه_ یکشنبه سوم دی_ در نشست هیأت تبلیغات انتخابات اظهار کرد: در راستای نظم‌بخشی به تبلیغات و عملیاتی کردن مواد ۷۴، ۷۸ و ۸۱ قانون انتخابات، نامزدهای انتخابات بر اساس شرایط و تصمیمات هیأت تبلیغات انتخابات از سالن‌ها و ساختمان‌های تعریف‌شده دولتی و شهرداری‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: لازم است فهرستی از امکانات تبلیغاتی در تمامی شهرستان‌های استان، استخراج و بر اساس دستورالعمل و برنامه‌ریزی در اختیار نامزدها در مهلت قانونی تبلیغات قرار گیرد.

ضرورت اتخاذ و اعمال تدابیر دقیق برای جلوگیری از آسیب به چهره شهرها و معابر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه باید از تبلیغات پیش از مهلت قانونی جلوگیری شود، ادامه داد: به داوطلبان انتخابات توصیه می‌شود ضمن رعایت تمامی قوانین مربوط، اعضای ستاد و طرفداران خود را نسبت به بایدها و نبایدهای مصرّح در قانون توجیه کنند.

قاسمیان با تأکید بر انجام تمهیدات و برنامه‌ریزی برای تبلیغات در داخل شهرها از سوی شهرداری‌ها، تصریح کرد: باید با اتخاذ و اعمال روش‌ها و تدابیر دقیق، هیچ آسیبی بر چهره شهرها و معابر وارد نشود.

وی اشاره به اقدامات و تدابیر انجام‌گرفته در راستای برگزاری سالم انتخابات با اولویت دادن به رقابت سالم و مشارکت بالا، گفت: در راستای تداوم اقدامات برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالا، از ظرفیت صداوسیما نیز با راه‌اندازی یک شبکه مجزا برای هر حوزه انتخابیه جهت معرفی نامزدها و برنامه‌های آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 714436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.