استان یزد، پیشرو در جهاد آب‌رسانی به روستاها/ پیشرفت ۷۰درصدی جهاد آب‌رسانی به روستاهای یزد

مشاور مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو گفت: یزد، استان پیشروی کشور در طرح جهاد آب‌رسانی به روستاها به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از شرکت آبفای استان یزد، علی خراسانی در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های مستندسازی و اطلاع رسانی جهاد آبرسانی استان یزد، طرح جهاد آب‌رسانی به روستاها را یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در وزارت نیرو برشمرد و تصریح کرد: این طرح باعث محرومیت‌زدایی و بازگشت جمعیت به روستاها به‌عنوان پاک‌ترین واحدهای تولیدی در کشور می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی با روش‌های نوین افزود: در این شرایط خاص کشور نیازمند تبیین دستاوردهای نظام برای مردم هستیم.

خراسانی مهم‌ترین بخش جهاد تبیین را دریافت بازخورد و بررسی اثربخشی فعالیت‌های رسانه‌ای دانست و گفت: اگر محتوا برای قشرهای مختلف بر اساس شناخت آگاهی تولید شود قطعاً نتایج مفیدتری خواهد داشت.

جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی جهاد آب‌رسانی به ۵۸ روستای استان یزد گفت: به دلیل اقدامات جهادی صورت‌گرفته با همکاری سپاه استان، بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان، در امر جهاد آب‌رسانی به روستاها در سطح کشور پیشرو هستیم.

وی ادامه داد: با تفاهم صورت‌گرفته با سپاه به‌زودی ۱۱۰ روستای دیگر نیز تحت پوشش طرح آب‌رسانی قرار می‌گیرند.

کد خبر 714417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.