شهدای فراجا عزت نظام هستند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شهدای فراجا عزت‌آفرین برای کشور و نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه بازدید از سازمان اطلاعات پلیس اصفهان در جمع مدیران، رؤسا و کارکنان این سازمان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مقر انتظامی فراجا در منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: به نوبه خود شهادت ۱۱ نفر از سبزپوشان مظلوم پاسگاه راسک را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار این عزیزان و همه همکاران و هم‌رزمان آنها تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به مقام شامخ آنان درود می‌فرستم.

وی شهدای فراجا را باعث عزت آفرینی برای کشور و نظام دانست و افزود: آنها تا آخرین قطره خون خود در برابر تروریست‌های جنایتکار ایستادند، از مقر خود دفاع کردند و اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهم و باعث افتخار ما است که چنین جوانانی در بدنه فراجا خدمت می‌کنند و وجود این نیروها باعث دلگرمی و امید آفرینی در بین مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفری قوه قضائیه و فراجا را دو بازوی توانمند نظام توصیف و تصریح کرد: مأموریت مهم و هدف اصلی فراجا و دستگاه قضا ایجاد و توسعه امنیت و عدالت اجتماعی است.

وی دستگاه قضاء و انتظامی را مکمل یکدیگر اعلام کرد و گفت: هر چه تعامل و هماهنگی بین این دو نهاد بیشتر باشد فضا برای مجرمان تنگ‌تر و به تبع امنیت پایدار در تمام زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بیشتر می‌شود و مردم در این میان، احساس امنیت و رضایت بیشتری خواهند داشت.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات پلیس استان، نقش آنان را در ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم دانست و ادامه داد: دستگاه قضائی حمایت و پشتیبانی از این عزیزان را وظیفه خود می‌داند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان فعالیت‌های پیشگیرانه را در کاهش جرم بسیار اثرگذار اعلام و اضافه کرد: ما پیش از اینکه جرمی درجامعه رخ دهد و بعد با آن مقابله کنیم باید ابتدا عوامل و دلایل آن را شناسایی و سپس راه‌های وقوع آن را مسدود کنیم و اجازه ندهیم مجرمان دست به جرم و جنایت بزنند و این کار، بخشی در حیطه وظایف دادگستری و بخشی هم در حوزه فراجا است و باید از طریق تعامل و هماهنگی دو طرف تحقق یابد.

کد خبر 714405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.