واگذاری ۵۲ قطعه زمین در قالب ساخت تک واحد ویلایی به متقاضیان اردبیلی 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری ۵۲ قطعه زمین در قالب گروه ساخت تک واحد ویلایی به متقاضیان در شهرکوثر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محبوب حیدری بعدازظهر امروز _یکشنبه سوم دی_ در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و ساختمان دولت شهرستان کوثر اظهار کرد: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کوثر، تعداد ۸۴۶ متقاضی بود که پس از پالایش و بررسی به عمل آمده ۲۱۶ نفر تأیید نهایی شده‌است.

وی گفت: برای ۳۱۲ نفر تأمین زمین صورت گرفته و ۸۴ نفر نیز تخصیص پروژه انجام یافته و ۸۳ متقاضی هم آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به آخرین وضعیت پروژه‌های در حال ساخت مسکن شهرستان کوثر اشاره کرد و افزود: از مجموع ۳۲۰ واحد پروژه‌های ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، ۵۲ قطعه زمین ۵۲ واحدی در قالب گروه ساخت به‌صورت تک واحده ویلایی در کوثر بالا به متقاضیان واگذار و از این تعداد ۲۹ واحد در حال اجراست که ۱۰ واحد در مرحله اسکلت، آجر چینی و مابقی در مرحله اخذ پروانه قرار دارد.

حیدری در خصوص اجرای عملیات خاک‌برداری و آماده سازی اراضی تخصیصی به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کوثر بیان کرد: در این منطقه زمین مورد نیاز به این طرح تأمین شده و جهت واگذاری برای احداث در قالب گروه ساخت به تعداد ۸۸ قطعه زمین ۲۰۰ متری به ۲۵۸ متقاضی پس از آماده سازی اراضی تخصیصی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل خواهد شد.

وی به عملکرد پروژه‌های در دست اجرای بازآفرینی شهری شهرستان کوثر اشاره کرد و گفت: در راستای توزیع قیر رایگان جهت آسفالت محلات بازآفرینی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، ۱۱۰ تن قیر به شهرداری کوثر تخصیص یافته‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به وضعیت پروژه در حال احداث حوزه اجرای ساختمان‌های دولتی در شهرستان کوثر نیز اشاره کرد و گفت: مجتمع ساختمان دولت شهرستان هم اکنون در مرحله اجرای نما و نصب پنجره بوده، لوله کشی تأسیسات گرمایشی اتمام یافته و همچنین قسمتی از عملیات نازک کاری نیز به پایان رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در صورت تأمین منابع مالی و اعتبار لازم سال آتی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 714379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.