توقیف لکسوس ۲۰۰ میلیاردی در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی شاسی بلند لکسوس قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی در شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند لکسوس که بدون پلاک در حال تردد بود مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودروی مذکور به دستور مأموران توجهی نکرد و با توجه به ترافیک لاین ایستگاه با چندین خودرو برخورد کرد و از حوزه ایست و بازرسی خارج شد و با سرعت به راه خود ادامه داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند و در نهایت متهم که چاره‌ای نداشت خودرو را کنار درخت‌های بین دو جاده متوقف و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

سردار هاشمی فر تصریح کرد: در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو که ارزش آن براساس ارزیابی کارشناسان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است فاقد هرگونه مدارک معتبر و قاچاق است و در این خصوص خودرو توقیف و پرونده آن برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 714375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.