دستگیری ۲۲ شرور متواری در اصفهان و چند استان کشور

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری ۲۲ شرور متواری و تحت تعقیب مرجع قضائی در عملیات ویژه ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده دو برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفتند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ مجوزهای قانونی وارد منزل متهمان شده و در بازرسی به عمل آمده انواع سلاح‌های سرد و گرم شامل چهار قبضه سلاح شورشی ،۹۶ عدد فشنگ شکاری، ۷۵ فشنگ جنگی، ۱۶ قبضه انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و چاقوهای کپوری، یک عدد باطوم و یک قطعه قنداق فلزی سلاح گرم را کشف کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این عملیات هر دو برادر شرور توسط مأموران دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی به دستگیری یک شرور که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و ایراد ضرب و جرح عمدی چند شهروند تحت تعقیب مرجع قضائی بود، اشاره کرد و گفت: فرد مذکور با اطلاع از تحت پیگرد بودن توسط پلیس، خود را از دید مأموران مخفی کرده بود، اما با اقدام هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ طریفی به اجرای طرح ذوالفقار با هدف دستگیری اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب خبر داد و اضافه کرد: در این طرح که یک هفته به طول انجامید تعداد ۲۲ نفر از افراد شرور که به حبس محکوم شده اما متواری بودند طی چندین عملیات منسجم و ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: ۱۶ نفر از این متهمان در شهرهای مختلف استان و شش نفر دیگر در استان‌های دیگر پنهان شده بودند که با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی مأموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان شناسایی و تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 714350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.