اتمام بتن‌ریزی مخزن آب در روستای ساج قزوین

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان قزوین گفت:‌ عملیات عمرانی بتن‌ریزی مخزن ۲۰۰ مترمکعبی آب روستای ساج شهرستان تاکستان که در مناطق کوهستانی شهرستان قرار دارد با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به پایان رسید.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: عملیات عمرانی بتن‌ریزی مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای ساج شهرستان تاکستان که در مناطق کوهستانی شهرستان قرار دارد با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به پایان رسید.

وی اضافه کرد: با وجود سرمای هوای زمستانی در این منطقه، اجرای پروژه ادامه داشت و با رعایت دستورالعمل فنی و نظارت مشاورین و با استفاده از مواد ضد یخ و روان کننده عملیات بتن‌ریزی این مخزن انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین با بیان اینکه مخزن روستای ساج بخشی از مجتمع تأمین آب آشامیدنی ضیاآباد تاکستان بوده است، گفت: این طرح در قالب پروژه‌های موسوم به جهاد آبرسانی در حال انجام است و طی آن ۳۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

بیرنوندی افزود: فاز اول طرح جهاد آبرسانی در ۹۶ روستای استان و در ذیل پنج مجتمع آبرسانی شامل مجتمع‌های الموت، قاقازان، ضیا آباد ۱و۲، فارسجین و ماهین با مبلغ ۲۳۹ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: فاز دوم طرح جهاد آبرسانی نیز مشتمل بر ١٤٠ روستا و با مبلغ قرارداد ٩٠٣٥ میلیارد ریال است که بر طبق آن جمعیتی معادل ٩٠٢٤٤ نفر، شامل ۲۸ هزار و ۲۷۲ خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند.

کد خبر 714339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.