برنامه‌ریزی برای افزایش نرخ تعاملات با دیگر کشورها در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان

معاون امور نمایشگاهی، برنامه‌ریزی و بازاریابی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: در این شرکت برنامه‌های بسیار خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم تعاملات بین‌المللی را افزایش دهیم که هدف اصلی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد گیوی صبح امروز_ یکشنبه سوم دی_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان، ۱۰ استراتژی اصلی برای چهار هدف کلان استخراج شد تا شرکت نمایشگاه‌ها که به‌عنوان یک پل ارتباطی که در چشم‌انداز تعریف شده است بتواند علاوه بر تسهیل‌گری، شتاب دهندگی حوزه‌های کسب و کار را هم به عنوان یک نقش مؤثر انجام دهد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان افزایش تعاملات و مشارکت برای نقش آفرینی مؤثر در حوزه شتاب‌دهندگی بوده است.

معاون امور نمایشگاهی، برنامه‌ریزی و بازاریابی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان ادامه داد: فضای زیرساختی بسیار مناسب و درخوری اکنون در شرکت نمایشگاه‌های اصفهان فراهم شده و امیدواریم محتوای نمایشگاهی هم درخور فضای فیزیکی خود قرار بگیر که این موضوع با تعامل گسترده با ذی‌نفعان اتفاق خواهد افتاد.

گیوی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که با رویداد محور کردن عناوین نمایشگاهی، به سمتی حرکت کنیم که فعالان اقتصادی از فضای نمایشگاهی ارزش افزوده کسب کنند و نمایشگاه فقط فقط یک دورهمی سالانه نباشد.

گیوی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف تعریف شده لازم است نرخ تعاملات در حوزه ملی با شرکای تجاری، فعالان اقتصادی استانی و کشوری را افزایش دهیم.

وی افزود: در حوزه منابع انسانی زحمات بسیار خوبی انجام شد و ۶۶ اکشن پلن برای سال ۱۴۰۲ طراحی شده که منجر به استخراج ۱۷ پروژه شده است.

معاون امور نمایشگاهی در ادامه گفت: از این ۱۷ پروژه، چهار پروژه آن عملیاتی شده و از این چهار پروژه دو پروژه عملیاتی و به نهایت رسیده و خروجی‌های آن در حال عملیاتی شدن است و بیشتر در حوزه سرمایه انسانی است.

گیوی با اظهار امیدواری افزود: خوشبختانه ساختار سازمانی در واقع چابک‌تر و بر مبنای دیدگاهی چابک‌تر سازمان طراحی شده که امیدواریم با سرمایه اصلی هر سازمانی که منابع انسانی آن است بتوانیم در این زمینه منشأ اثر بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌های بسیار خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم تعاملات بین‌المللی را افزایش دهیم که هدف اصلی است.

معاون امور نمایشگاهی ادامه داد: درتوسعه شبکه‌سازی اتفاقی را رقم نخواهیم زد مگر آنکه تمام فعالان اقتصادی به نسبت بتوانند در برگزاری نمایشگاه‌ها کاملاً نظرات خود را اجرایی کنند و احساس کنند خودشان محور این رویداد بوده‌اند و درواقع منشأ اثر بوده‌اند.

کد خبر 714316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.