اعلام نتایج بررسی هیئت‌های نظارت انتخابات از چهاردهم دی

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نتایج بررسی‌های هیئت‌های نظارت، از چهاردهم دی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری _یکشنبه سوم دی‌_ در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در این نشست نیز همچون یکشنبه‌های هر هفته وضعیت اجرای انتخابات در استان بررسی شد.

وی افزود: همچنین مرحله دوم دعوت از فرمانداران استان و بررسی روند اجرای انتخابات در شهرستان‌های استان نیز آغاز شده است و این هفته میزبان فرمانداران شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرمانداران این دو شهرستان گزارشی از فرایند اجرای انتخابات در این حوزه انتخابیه ارائه کردند و مشکلی برای اجرای انتخابات نیست.

جان‌نثاری ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم کرمان و خوزستان و فرمایشات ایشان در خصوص انتخابات، بیان کرد: همه ما باید خود را مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب بدانیم و وظایف خود را در این فرایند به‌درستی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت در حال انجام است و از چهاردهم دی نتایج هیئت‌های نظارت اعلام می‌شود.

آمادگی شهرستان برخوار به منظور اجرای انتخابات

محمدرضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار نیز گفت: شعب اخذ رأی در شهرستان تعیین شده است و مباحث اجرایی تا هفته آینده به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این شهرستان دو هیئت اجرایی در بخش مرکزی و بخش حبیب‌آباد پیش‌بینی و در بخش مرکزی ۵۸ شعبه و در بخش حبیب‌آباد ۱۸ شعبه در نظر گرفته شده است.

برگزاری انتخابات آشوریان و کلیمیان در شهرستان شاهین‌شهر

محمدرضا کاظمی‌طبا، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز گفت: برگزاری انتخابات اولویت نخست شهرستان است، ۱۰۳ شعبه در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش میمه در نظر گرفته و مقدمات توسط هیئت‌های اجرایی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سه انتخابات (حوزه اصلی، آشوریان، کلیمیان و ارامنه) در شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار برگزار خواهد شد درصدد هستیم هر سه انتخابات با قوت و قدرت در راستای سیاست‌های کلی نظام برگزار شود.

کاظمی‌طبا عنوان کرد: در این دو شهرستان اقلیت‌های دینی نیز ساکن هستند، از این‌رو انتخابات آشوریان، کلیمیان و ارامنه نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 714301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.