به نصف‌جام قهرمانی نمی‌دهند!

در آستانه یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل نخست، رقابت بین دو تیم استقلال و سپاهان برای تصاحب نیم‌جام به بالاترین حد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز و فردا در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود، اما دو مدعی اصلی لیگ که رقابت نزدیکی بر سر صدرنشینی دارند، امروز به مصاف حریفان خواهند رفت.

تیم استقلال که با یک بازی بیشتر و یک امتیاز بالاتر نسبت به حریف اصفهانی، صدرنشین لیگ است، به میهمان تیم گل‌گهر سیرجان می‌رود.

آبی‌های تهرانی که مدتی است درگیر حواشی درونی و بیرونی هستند، برای حفظ صدرنشینی، چاره‌ای به جز کسب شش امتیاز در دو دیدار آینده ندارند و باید منتظر عملکرد سپاهان در سه دیدار آینده‌اش باشد.

تیم سپاهان که چند هفته‌ای است روی دور برد افتاده است، امروز به دیدار تیم آلومینیم اراک می‌رود و کسب پیروزی در این دیدار خانگی، این تیم را برای تصاحب صدرنشینی امیدوار می‌کند.

با توجه به فاصله ایجاد شده بین دو تیم استقلال و سپاهان، دیگر بالانشین‌ها شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل ندارند و شاگردان نکونام و شاگردان مورایس بر سر تصاحب نصف‌جام رقابت نمی‌کنند.

در فوتبال ایران معروف است که به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند، اما تیمی که نیمی از مسیر جام را پیموده باشد، در ادامه لیگ مسیر سهل‌تری برای رسیدن به «جام» خواهد داشت.

کد خبر 714292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.