عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳ دی

در این بسته خبری از پایش و آمادگی سپتیک‌ها در تقاطع‌های غیرهمسطح مشهد برای زمستان تا ضرورت حل مشکل ترافیک سرای ایرانی در تهران و تردد روزانه ۸۵۰ هزار خودرو در تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مناسب‌سازی بوستان‌های پایتخت برای استفاده توان‌یابان

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از مناسب‌سازی ۱۱۴ بوستان در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برای استفاده توان‌یابان تا پایان سال خبر داد.

۳۰ هزار متر از معابر خاش آسفالت شد

مهدی شهنوازی، شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳۰ هزار متر مربع از معابر این شهر در کمتر از ۲ ماه اخیر آسفالت شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳ دی

معابر تبریز ظرفیت تردد روزانه ۸۵۰ هزار خودرو را ندارد

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با بیان اینکه تعداد تردد روزانه خودرو در سطح شهر از سال ۱۳۹۶ تا کنون به حدود دو برابر افزایش یافته است، گفت: در زمان کنونی معابر این شهر ظرفیت جابجایی روزانه ۸۵۰ هزار دستگاه خودرو را ندارد.

شهرداری و پلیس راهور، مشکل ترافیک سرای ایرانی را حل کنند

پمهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش ترافیک منطقه ۱۵ تهران با فعالیت فروشگاه بزرگ «سرای ایرانی» گفت: شهرداری منطقه و پلیس راهور باید برای حل این مشکل راه‌حلی پیدا کنند.

۷۰ درصد اعتبار پروژه گرگان رود از منابع ملی تأمین می‌شود

عبدالجلال قره ئی، شهردار آق قلا گفت: پرداخت ۷۰ درصد از اعتبارات ساخت پروژه پل گرگان رود از سوی وزارت راه و شهرسازی تأمین می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳ دی

پایش و آمادگی سپتیک‌ها در تقاطع‌های غیرهمسطح مشهد برای زمستان

احسان نجاری مقدم، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از بازدید و پایش تأسیسات مکانیزه جمع‌آوری آب‌های سطحی (سپتیک) در تقاطع‌های غیر همسطح و تهیه چک لیست نظارتی برای آمادگی هرچه بهتر در زمستان خبر داد.

کد خبر 714290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.