پروژه شش‌راه در منطقه ۱۰ اصفهان هرچه زودتر تکمیل شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بر تکمیل هرچه زودتر پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ به‌ویژه میدان شش‌راه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه سوم دی_ در نطق میان‌دستور صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بر اساس گزارشی که مدیر وقت منطقه ۱۰، اوایل مهر اعلام کرد، این منطقه ۴۷ درصد و ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تحقق بودجه داشته است، طبیعی است با این تحقق بودجه، از مدیر جدید انتظاراتی داشته باشیم که برگرفته از درخواست‌های مردمی است.

وی افزود: مهم‌ترین این درخواست‌ها مباحث عمرانی است و شورای ششم نیز شعار توجه به محلات کم‌برخوردار را مدنظر دارد که از جمله این محلات در منطقه ۱۰، میدان عروج یا شش‌راه سابق است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهرماه اعلام شد که ۸۵ درصد فعالیت عمرانی در این پروژه رقم خورده است، اما هنوز این مجموعه تکمیل نشده و در اختیار مردم قرار نگرفته است.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: در این محل، به‌خاطر نبود علائم ترافیکی چند تصادف رخ داده است و مردم در این زمینه مطالباتی دارند، بودجه‌های خوبی نیز در این منطقه محقق شده است که باید در این حوزه هزینه شود.

وی با بیان اینکه مدیر منطقه ۱۰ درباره پروژه میدان عروج باید گزارش عملکرد ارائه کند، تصریح کرد: ۱۵ درصد این پروژه باقی‌مانده که باید هرچه زودتر باید تکمیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: احداث پل اتصال فرسان به خیابان مهر و اتصال سروستان به سپیده کاشانی نیز از دیگر پروژه‌های این منطقه است که باید هرچه زودتر تکمیل شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد جانباز شهید مسعود فروتن، جهادگر فرهنگی و پیشتاز گفت: در مورد این شهید بزرگوار صحبت بسیار است، امیدواریم راهش پررهرو باشد.

کد خبر 714268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.