انتشار بیش از ۲۲ هزار خبر از مدیریت شهری اصفهان در ۹ ماه ۱۴۰۲

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماه نخست سال جاری، ۲۲ هزار و ۸۶۴ خبر از مدیریت شهری اصفهان در جراید و خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مطابق با سامانه رصد اخبار شهرداری اصفهان در ۹ ماه مشابه سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۲ خبر در رسانه‌ها منتشر شده است که در مقایسه با میزان اخبار سال جاری رشد ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی شورای اسلامی شهر با ۲۴۷۳ خبر، حوزه شهردار با ۱۸۸۶ خبر و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک را با ۱۶۸۲ خبر، پرخبرترین بخش‌های شهرداری اصفهان در این ایام برشمرد و تصریح کرد: از میان سازمان‌ها، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پارک‌ها و فضای سبز با تعداد اخبار ۱۴۴۲، ۱۳۶۲ و ۴۹۰، در صدر تعداد اخبار قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت منطقه ۹ با ۳۸۸ خبر، منطقه ۵ با ۳۸۱ خبر و منطقه ۲ با ۲۷۴ خبر، بیشترین حجم اخبار خبرگزاری‌ها و جراید را به خود اختصاص داده‌اند.

مردانی برگزاری نشست‌های خبری، تورهای بازدید رسانه‌ای، مصاحبه‌های تخصصی و تولید اخبار در خبرگزاری ایمنا، اداره ارتباطات رسانه‌ای و مدیریت ارتباطات مناطق و سازمان‌ها را ظرفیت‌های مختلف شهرداری اصفهان برای تولید اخبار ذکر کرد و یادآور شد: اخبار منتشر شده در رسانه‌های مختلف به‌صورت روزانه در سامانه رصد اخبار شهرداری اصفهان به ثبت می‌رسد و مورد ارزیابی کمی و کیفی قرار می‌گیرد.

کد خبر 714242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.