نمایندگانی مجهز به سلاح مشارکت بالای مردم، راهی پایتخت کنیم / ۱۱ اسفند صدای نصف‌جهان شویم

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در پس مطالبه‌گری‌ها برای آب و هوا و زمین فرصت آن رسیده است تا با دلگرمی به دستاوردها و افتخارآفرینی‌ها، در یک عرصه ملی دیگر، برای اصفهان همه پای کار باشیم و یازدهم اسفند، صدای نصف‌جهان شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه سوم دی_ در نطق میان دستور صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برای یکی از واپسین فرصت‌های نطق در محضر مردم شریف نصف‌جهان در سال ۱۴۰۲ چیزی مهم‌تر از این نیافتم که بگویم اصفهان از دیرباز به زایندگی و زایش شهره بوده و این فلسفه حیات از زنده‌رود به مردمان نصف‌جهان هدیه شده است.

وی افزود: همین فلسفه است که هر بار که بی‌مهری‌ها اصفهان را تا مرز فراموشی در تاریخ پیش می‌برد، مردمان این دیار با زایشی دوباره، ققنوس‌وار احیا می‌شوند و استوارتر از گذشته به نبرد برای اعتلای یک ایران قیام می‌کند.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امروز به برکت قطره‌های با ارزش از ۲۳ هزار جان، سال‌هاست که اصفهان استوار و پایدار ایستاده است هرچند گاهی در پس فرازونشیب‌های پستوهای بوروکراسی از حقوق خود محروم شده و مورد ناملایمات و بی‌مهری‌ها قرار گرفته است، اما آن‌قدر سخاوت دارد که از جانش، رگ حیاتش و بهای نفس‌هایش بخشیده است تا خودش و دیگران برقرار باشند.

وی بیان کرد: صد حیف که گاهی مردمان سرزمین کهن ایران از این دلاوری‌ها و پیشتازی‌ها در فرهنگ، هنر، صنعت، دانش و ورزش و از این سخاوت‌ها و ازخودگذشتگی‌های نصف‌جهان کم‌اطلاع هستند؛ باید با صدایی رساتر روایت این دیار را فریاد زد.

صالحی تصریح کرد: آن زمان که در سلول‌های بنیادی، در لبه تکنولوژی صنعت، در نقش‌آفرینی بانوان در اقتصاد، در هوافضا، آراستگی و امنیت شهر، فناوری و پزشکی، قهرمانی‌های ورزشی و ده‌ها عرصه دیگر دلیرانی از اصفهان برای ایران افتخار آفریدند، همان‌قدر صدای شهر شنیده شد که در بزنگاه‌های انتخاب و حضور در میدان، با همه توان نقش تأثیرگذاری شهرمان را به نمایش گذاشتیم.

وی گفت: امروز در پس مطالبه‌گری‌ها برای آب و هوا و زمین فرصت آن رسیده است تا با دلگرمی به دستاوردها و افتخارآفرینی‌ها، در یک عرصه ملی دیگر، برای اصفهان همه پای کار باشیم و یازدهم اسفند صدای نصف‌جهان شویم تا یک بار دیگر اصفهانی‌ها نقش هنرمندیشان را بر بوم مشارکت ایرانی قوی رقم بزنند.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز اصفهان بیشتر از هر زمانی نیاز دارد تا نمایندگانش از هر نگاه و سلیقه‌ای که باشند با پشتوانه‌ای قوی و حمایتی همه‌جانبه در مجلس قانون‌گذاری بتوانند از حقوق مردم این دیار دفاع کنند.

وی تأکید کرد: اگر به دنبال عبور از بی‌مهری‌ها در تصمیم‌گیری‌ها هستیم، بهترین فرصت است تا نمایندگانی را مجهز به سلاح مشارکت بالای مردم، راهی پایتخت کنیم تا برای نصف‌جهان با صدایی رسا و پشتوانه‌ای مردمی وسط میدان مطالبه باشند.

صالحی بیان کرد: به رسم این سال‌ها و در مسیر هزاران جانی که فدای این سرزمین شد، باید بهترین‌هایمان را از هر نگاه و عقیده پایبند به ایران اسلامی، راهی میدان کنیم و از همین امروز همه تلاش کنیم تا با بالاترین مشارکت و بهترین شیوه ممکن صاحبان کرسی نمایندگی شهر گنبدهای فیروزه‌ای را بر مسند بنشانیم.

کد خبر 714225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.