برف‌روبی ۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی این استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _یکشنبه سوم دی_ با اشاره به شرایط نامساعد جوی در محورهای مواصلاتی طی ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت ۴۴ ساعت بارش باران و هفت ساعت بارش برف در محورهای استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محورهای استان برقرار است، اظهار کرد: هم‌اکنون در بیشتر محورهای سطح استان بارندگی گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۹۶ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۵ مورد برف‌روبی داشته‌ایم و بیشتر آن در منطقه اورامانات به‌ویژه شهرستان‌های جوانرود و روانسر بوده است.

کهریزی با بیان اینکه ۴۳ تن شن و نمک برای تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان مصرف شده است، اضافه کرد: ۴۷ نفر نیرو و ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات در این مدت پای کار بودند.

وی با اشاره به تداوم بارش در محورهای مواصلاتی استان به کاربران جاده‌ای توصیه کرد از ترددهای غیرضروری در مسیرها خودداری کنند، در صورت لزوم زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه‌شکن، برف‌پاک‌کن و سیستم گرمایشی مطمئن شوند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: آماده‌باش نیروهای راهداری و راهدارخانه‌های استان تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 714220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.