مدیران استانی موظف به دفاع از کارنامه دولت و تبیین اقدامات انجام شده هستند

استاندار هرمزگان بر تبیین عملکرد دوساله دولت سیزدهم توسط مدیران استانی در راستای تبیین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: مدیران استان موظف هستند در حوزه فعالیت خود از عملکرد دولت دفاع کنند و اقدامات انجام شده را با کار رسانه‌ای قوی به مردم معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی در جلسه ستاد بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسئله تبیین اقدامات انقلاب تاکید فرمودند که نشان‌دهنده میزان اهمیت این مسئله است.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌جمهور به استان افزود: با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان می‌توان با تبیین اقدامات ویژه این دولت به مردم و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای، موج امیدآفرینی را در استان ایجاد کرد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده که نیازمند تبیین و معرفی به مردم است، مدیران استان موظف هستند در حوزه فعالیت خود از عملکرد دوساله دولت دفاع کنند و اقدامات انجام شده را با توان تخصصی و رسانه‌ای به تصویر بکشند.

دوستی گفت: در فرصت باقی‌مانده تا سفر رئیس‌جمهور به استان، باید مصوبات نهایی شود و در قالب یک تصویر کلی که منافع استانی و ملی را تأمین کند، دیده شود تا مانع گسستگی پروژه‌های پیشنهادی در این سفر شود.

وی ادامه داد: در تدوین نهایی مصوبات سفر از ظرفیت‌های مختلف از جمله صندوق توسعه ملی، معافیت‌ها، برنامه هفتم توسعه و برنامه بودجه سال آینده باید نهایت استفاده را برد و در طرح‌های پیشنهادی آن را عنوان کرد.

کد خبر 714173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.