کم‌توجهی‌های گذشته نسبت به مسائل اجتماعی استان کرمانشاه جبران شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در ادوار گذشته به حوزه مسائل اجتماعی استان کم‌توجهی شده است که باید با همت جمعی مسئولان ذی‌ربط در یک زمان‌بندی منطقی جبران شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _شنبه، دوم دی_ در کارگروه آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در حوزه اقتصاد و گردشگری رشد کنیم، باید مسائل اجتماعی را به عنوان پیش نیاز مورد توجه و اولویت قرار دهیم؛ وقتی آسیب‌های اجتماعی آثار منفی خود را در جامعه بر جای می‌گذارد، نمی‌توان انتظار داشت که در سایر حوزه‌ها رشد و پیشرفت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: آسیب‌های اجتماعی همچون حاشیه‌نشینی، اعتیاد، طلاق و نظایر آن به عدد صفر نخواهد رسید، اما می‌توان با کنترل اوضاع و مدیریت صحیح نیازهای خانواده‌ها و جوانان، چالش‌های استان کرمانشاه را به کمترین میزان ممکن کاهش داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با یادآوری نقش دستگاه‌های اجرایی در این حوزه گفت: در حوزه ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر و اجرای برنامه‌های کیفی و متنوع‌تر به‌ویژه در سطح محلات و مناطق کم برخوردار هستیم؛ جا دارد در این زمینه اقدامات جدی تری صورت گیرد تا تأثیرگذاری میدانی آن را در جای جای استان شاهد باشیم.

شعبانی از اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه خواست با پاسخ دادن به انتظارات برحق جوانان و نیازهای استان نگاه جدی تری به مسائل اجتماعی داشته باشد.

وی گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد استان کرمانشاه از چالش‌های اجتماعی رنج می‌برد و اگرچه صدمات ناشی از آن نتیجه کم‌کاری ادوار گذاشته است، اما باید بی‌توجه به حواشی با کار و تلاش مضاعف عقب‌ماندگی را جبران کرد.

شعبانی تصریح کرد: تمام سازمان‌ها و ارگان‌های کرمانشاه به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان در حوزه مسائل اجتماعی مسئولیت دارند، اما انتظار از اداره کل ورزش و جوانان به دلیل وظایف ذاتی و کم‌کاری گذشته بیشتر از بقیه است.

کد خبر 714135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.