بسیجیان پیشکسوت ترویج‌گر باور به نصرت الهی در جامعه هستند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: تزریق اراده، روحیه و باورمندشدن به نصرت الهی به ملت فلسطین هنر امامین انقلاب و بسیجیان پیشکسوت است، امروز شما پیشکسوتان بسیجی در بطن و متن مردم ترویج‌گر این باورمندی هستید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز _شنبه دوم دی_ در گردهمایی پیشکسوتان بسیج و سپاه در شهر الوند اظهار کرد: پیشکسوتان بسیجی و سپاهی امتحان خود را در حوزه انقلابی‌گری پس دادند و از عمر، جان و مالشان برای این انقلاب مایه گذاشتند.

وی شجاعت، قاطعیت و قدرت را سه ویژگی امام‌خمینی (ره) دانست و افزود: امام راحل (ره) به خداوند، مردم و راهی که بنیان گذاشته بود و در آن طی طریق می‌کرد، به صورت کامل باور داشت و به همین خاطر شجاعانه، قاطعانه و قدرتمندانه در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امام‌خمینی (ره) با دست خالی پا به میدان نبرد با طاغوت و مستکبران گذاشت، اضافه کرد: دشواری‌های راه انقلاب اراده امام (ره) را سخت‌تر می‌کرد و از آنجایی که ایشان به وعده‌های الهی باورمند بود، در جهت پیمودن راه روز به روز اراده‌ای قوی‌تری داشت.

رفیعی آتانی در بخش دیگری از سخنان خود به بیش از هفت دهه مظلومیت فلسطین در چنگال صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: مساحت امروز فلسطین و نوار غزه با مساحت این کشور در ۷۵ سال پیش قابل قیاس نیست و فلسطینی‌ها بیش از هفت‌دهه است که گرفتار ظلم آمریکا و صهیونیسم است.

وی با بیان اینکه در بایکوت رسانه‌ای ۷۵ سال مردم جهان از جنایت‌های اسرائیلی‌ها بی‌خبر بودند، افزود: صهیونیست‌ها طی این هفت‌ونیم دهه مدام در فلسطین پیروز بودند تا اینکه در جنگ ۷۶ روزه خود در باریکه غزه شکست خوردند و اوج هنرشان کشتن زنان و کودکان بی‌پناه و غیرنظامی بوده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تزریق اراده، روحیه و باورمندی به نصرت الهی به ملت فلسطین را هنر امامین انقلاب و بسیجیان پیشکسوت دانست و ادامه داد: بسیجیان و سپاهیان پیشکسوت ما تفسیر واقعی باور به خدا و مردم هستند که شاکله اندیشه سیاسی امام‌خمینی (ره) را شکل می‌داد و امروز شما پیشکسوتان بسیجی در بطن و متن مردم ترویج‌گر این باورمندی هستید.

کد خبر 714132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.