سقف بودجه برای برخی باشگاه‌ها رعایت می‌شود / راه‌های بهتری برای تنبیه وجود داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر در نقل‌وانتقالات بازیکن ارزشمندی باشد، جذب خواهیم کرد، اما ظاهرا فقط برخی باشگاه‌ها باید سقف بودجه را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه شنبه_ دوم دی_ در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: زیاد راجع‌به بازی صحبت نمی‌کنم، اما آرزو می‌کنم بازی باکیفیت و عادلانه‌ای در موقعیت‌ها باشد. چالش‌ها را همه در زندگی دارند و موقعیتی برای رشد کردن و هدیه از طرف خدا است و باید باور داشته باشیم و انجام‌شان دهیم.

وی افزود: بعضی‌مواقع گل‌های زیادی می‌زنیم و برخی مواقع گل‌های کمتر، قصد تیم پیشرفت کردن است و تمام دلیل آن تمرین کردن‌های پیاپی است که ساده هم نیست، اما این‌گونه پیش می‌رویم، همچنین بازیکنان هم با بهترین عملکرد تلاش می‌کنند که از پس چالش‌ها برآییم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: انسان ضربانی دارد که همیشه یکسان نیست و ما نمی‌خواهیم خیلی پایین یا بالا باشد و باید با داشتن سطح خوب هارمونی داشته باشد و به‌دنبال حفظ آن موج هستیم، افراد را دست‌کم نگیرید و من هم سعی می‌کنم هیچ‌کس را پائین‌تر از خودم قرار ندهم یا مقایسه نکنم، اما تلاش می‌کنم تا هر روز بهتر باشم.

مورایس تصریح کرد: اگر بازیکنی در بازار باشد که بتواند به تیم کمک کند از او استقبال می‌کنم، اگر بازار اجازه داشتن یک بازیکن باارزش برای بهتر شدن تیم بدهد اقدام خواهیم کرد، اما دانش‌افزایی و تمرینات هم مناسب هستند؛ ضمن اینکه هزینه بازیکن، بودجه و سایر موارد هم مهم است، چرا که ظاهراً یک سری باشگاه‌ها می‌توانند هزینه کنند و یک سری باشگاه هم اجازه آن را به‌علت سقف بودجه ندارند.

وی ادامه داد: همچنان فقط سیاوش مصدوم است، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای بازی مقابل آلومینیوم ندارند و به‌جز آن‌ها میلاد زکی‌پور و محمد قربانی هم به‌دلیل مصدومیت در کنارمان نیستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محرومیت هواداران از بازی فردا گفت: راه‌های بیشتری برای تنبیه کردن وجود دارد، اما وقتی بلد نباشیم ساده‌ترین اقدامات را برای تنبیه کردن انتخاب می‌کنیم، بهترین راه بخشیدن است؛ هواداران چه‌کاری انجام دادند که باشگاه تنبیه شد؟

ژوزه مورایس در پایان گفت: به‌نظر من نباید به کسی توهین کنیم، چرا که با این کار زندگی بهتری نخواهیم داشت؛ نمی‌شود با بی‌عدالتی با عدالت جنگید، با اذیت کردن کسانی‌که شما را آزار می‌دهند چیزی تغییر نمی‌کند و باید متوجه‌شان کنید که چه‌قدر عاشق‌شان هستید؛ آرزو می‌کنم با همدیگر راجع‌به این مسائل صحبت و راه‌حل‌های مناسبی پیدا کنیم.

کد خبر 714128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.