«گنبد آهنین» در تیررس موشک‌های جدید حزب‌الله قرار گرفت

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: مقاومت اسلامی لبنان یک سامانه موشکی هدایت‌شونده با قابلیت‌ تخریب بالا وارد کرده است که سامانه های پدافندی موسوم به «گنبد آهنین» ارتش رژیم اسرائیل در فاصله ۸ تا ۱۰ کیلومتری در تیررس آن قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، بر اساس اطلاعاتی که از مقاومت اسلامی در لبنان به دست آمده، حزب‌الله یک سامانه موشکی هدایت‌شونده با قابلیت تخریب بالا را به خدمت گرفته است که توان عملیات علیه اهداف ثابت و متحرک زمینی، هوایی و دریایی را دارد.

این سامانه قابلیت اصابت دقیق به اهداف و انهدام آنها را دارد، همچنین بُرد مؤثر آن به ۸ تا ۱۰ کیلومتر می‌رسد.

اطلاعات المیادین درباره عملیات مقاومت اسلامی لبنان علیه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «بیت هلل» در شمال فلسطین اشغالی تاکید می‌کند که این عملیات حاوی پیام مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی مبنی بر توانایی آن در جمع‌آوری اطلاعات و هدف قراردادن اهداف است.

این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که حزب‌الله ده‌ها هدف مشابه پایگاه نظامی «بیت هلل» از جمله سامانه گنبد آهنین مستقر در فاصله ۸ تا ۱۰ کیلومتر مربع را دارد. این پایگاه با موشکی یکی از سامانه‌هایی که به‌تازگی وارد خدمت مقاومت اسلامی لبنان شد، هدف قرار گرفت.

تصاویر منتشر شده هدف قرار گرفتن مستقیم نفربر نظامی موسوم به «زیلدا» حامل نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و انهدام آن و فرار نظامیان صهیونیستی در نزدیکی محل را نشان می‌دهد.

مقاومت اسلامی طی روزهای گذشته در واکنش‌های به هدف قرار دادن غیرنظامیان در روستاهای جنوب لبنان توسط رژیم اشغالگر اسرائیل حملات خود علیه صهیونیست‌ها را افزایش داده است که نشان دهنده آن است که در دفاع از روستاها و شهرهای لبنان و برخورد متقابل با اشغالگران صهیونیست کوتاه نخواهد آمد.

کد خبر 714060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.