تخصیص بودجه ویژه خرید ماشین‌آلات به سازمان‌های شهرداری کرج

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری در نظر دارد برای سال آینده بودجه مناسبی را صرف خرید ماشین‌آلات کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدجواد چپردار صبح امروز_ شنبه دوم دی_ در مانور زمستانی ۱۴۰۲ که به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز سومین مانور زمستانی در کلان‌شهر کرج برگزار شد.

وی با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، افزود: امیدواریم این تجهیزات در شرایط خاص بتواند کمک حال ارائه خدمات به شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: سیاست ما در شورا و کمیسیون خدمات شهری این است که تا جایی که می‌توانیم تجهیزات و خودروهای مورد نیاز را تأمین کنیم.

چپردار با اشاره به اینکه رونمایی از تجهیزات جدید مدیریت شهری و ماشین‌آلات به زودی انجام خواهد شد، تصریح کرد: تلاش داریم بودجه سال جدید برای تأمین ماشین‌آلات به سازمان‌ها و معاون‌ها تخصیص پیدا کند.

وی اضافه کرد: نیاز است با توجه به وسعت و جمعیت کلان‌شهر کرج و با در نظر گرفتن وظایفی که بر عهده داریم، میزان خدمات‌رسانی را در مجموعه مدیریت شهری ارتقا دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مطالبات مردمی در حوزه مدیریت شهری زیاد است، در این میان می‌توان گفت در مسئله پاکیزگی و نظافت شهری اقدامات خوبی صورت گرفته است، اما با نقطه ایده‌آل فاصله داریم و امیدواریم زیرساخت‌ها را برای رسیدن به این مهم فراهم کنیم.

کد خبر 714010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.