تاکنون پلمب مازوت در نیروگاه شهید منتظری باز نشده است

‌استاندار اصفهان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به سوالات و دغدغه‌های مردمی پاسخ داد و گفت: با پافشاری مدیریت استان تاکنون پلمب مازوت در نیروگاه شهید منتظری باز نشده و مدیریت استان بر این امر تأکید دارد تا بار اضافه‌ای بر آلودگی هوای اصفهان افزوده نشود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری اصفهان، در گفت‌وگوی تلفنی استاندار با مردم، بیش از ۵۵ درصد تماس‌های مردمی به مباحث آلودگی هوا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اختصاص داشت و استاندار اصفهان به تفسیر در خصوص آلودگی هوا و اقدامات انجام شده پاسخ گفت.

سیدرضا مرتضوی در حاشیه این ارتباط تلفنی مردمی، مطالبه‌گری در حوزه هوای پاک توسط مردم را بحق دانست و از پیگیری مستمر موضوع آلودگی هوای اصفهان توسط مدیریت استان در سطح ملی خبر داد.

به گفته استاندار اصفهان، با پافشاری مدیریت استان تاکنون پلمب مازوت در نیروگاه شهید منتظری باز نشده است و مدیریت استان بر این امر تأکید دارد تا بار اضافه‌ای بر آلودگی هوای اصفهان افزوده نشود.

وی متذکر شد: محدود کردن صنایع بزرگ و کوچک استان و جدیت در اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، از جمله موارد مورد تأکید است که امروز به دغدغه و مطالبه مردمی حتی در سامانه ارتباط مردمی تلفنی راه پیدا کرده است.

مسائلی از جمله چالش‌های حوزه توسعه کسب و کار، طرح نهضت ملی مسکن و اشتغال از جمله موارد دیگری بود که در گفت‌وگوی تلفنی دوساعته استاندار اصفهان با مردم در سامد مطرح شد.

کد خبر 713982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.