گل‌گهر سیرجان - استقلال/ اوزونیدوس طلسم‌شکنی می‌کند؟

استقلال و گل‌گهر در شرایطی آماده جدال با یکدیگر می‌شوند که نماینده سیرجان در پنج بازی اخیر خود مقابل آبی‌ها به پیروزی نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ‌برتر، فردا _یکشنبه سوم دی_ دو تیم گل‌گهر و استقلال مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

گل‌گهر سیرجان _ استقلال

زمان: یکشنبه سوم دی، ساعت ۱۵

مکان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

نتایج پنج دیدار اخیر دو تیم: دو پیروزی، دو تساوی، دو شکست (گل‌گهر سیرجان)، دو پیروزی، سه تساوی (استقلال)

دیدار اخیر دو تیم: استقلال ۲ _ گل‌گهر سیرجان ۱

گل‌گهر سیرجان _ استقلال/ اوزونیدوس طلسم شکنی می‌کند؟

طلسم گل‌گهر برابر آبی‌ها

شاگردان اوزونیدوس در شرایطی آماده جدال با استقلال می‌شوند که در پنج دیدار اخیر خود با این تیم موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و جالب این است که شاگردان نکونام در هر پنج دیدار حداقل دو گل را به ثمر رسانده‌اند، با این تفاسیر نماینده سیرجان برابر آبی‌های پایتخت کار دشواری پیش‌رو خواهد داشت.

استقلال به دلیل شرایط حساس بالای جدول و اختلاف یک امتیازی با سپاهان ممکن است از شرایط روحی مطلوبی برخوردار نباشد، به ویژه که این بازی در ورزشگاه خانگی گل‌گهر برگزار می‌شود و شاگردان اوزونیدوس نیز می‌توانند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند، در هر حال تقابل این دو تیم یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته چهاردهم است و بی‌شک چشم تمام اهالی فوتبال به این جدال مهیج خواهد بود.

گل‌گهر سیرجان _ استقلال/ اوزونیدوس طلسم شکنی می‌کند؟

جایگاه دو تیم در جدول رقابت‌ها

بدون تردید گل‌گهر و استقلال از تیم‌های پرمهره لیگ‌برتر به‌شمار می‌روند و نماینده سیرجان نیز به‌تازگی یونس دلفی را هم به خدمت گرفته است، شاگردان نکونام و اوزونیدوس تا این جای فصل عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده‌اند و عنوان مدعی را یدک می‌کشند، گل‌گهر از ۱۲ جدال قبلی موفق به کسب ۱۸ امتیاز شده است و هم‌اکنون در جایگاه هفتم جدول قرار دارد، آبی‌پوشان پایتخت نیز با کسب ۲۸ امتیاز از مجموع ۱۳ بازی هم‌اکنون در رتبه اول جدول قرار دارند و برای حفظ جایگاه خود چاره‌ای به جز پیروزی برابر گل‌گهر ندارند.

گل‌گهر سیرجان _ استقلال/ اوزونیدوس طلسم شکنی می‌کند؟

کد خبر 713980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.