سپاهان - آلومینیوم/ مانع سخت مورایس در مسیر صدرنشینی

تیم سپاهان در شرایطی به بازی با آلومینیوم رسیده که پنج دیدار اخیر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در شرایط ایده‌آل قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، فردا _یکشنبه سوم دی‌_ از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم

زمان: یکشنبه، سوم دی، ساعت ۱۵:۳۰

ورزشگاه: نقش‌جهان (بدون تماشاگر)

آخرین رویارویی: آلومینیوم یک - سپاهان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان

مانع سخت مورایس در مسیر صدرنشینی

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال سپاهان که این روزها روی نوار برد است، میزبان آلومینیوم اراک است. سپاهان در شرایطی به بازی با آلومینیوم رسیده است که پنج دیدار اخیر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است و به نظر می‌رسد کاملاً در شرایط ایده‌آل قرار داد.

شاگردان مورایس در سه دیداری که پس از بازگشت از رقابت‌های آسیایی برگزار کردند با نتایج پرگل تیم‌های مس رفسنجان، فولاد و هوادار را شکست دادند، اما فردا برابر رقیبی قرار می‌گیرند که حداقل از نظر رده‌بندی جدول بالاتر از سه رقیب قبلی قرار دارد و جزو تیم‌های خوب این فصل به‌شمار می‌رود.

آلومینیوم که فصل جاری را با مجتبی حسینی آغاز کرده، با ۱۸ امتیازی که از ۱۳ بازی کسب کرده است در رده هشتم یعنی نیمه بالای جدول حضور دارد. پنج برد و سه تساوی برای تیمی با پتانسیل آلومینیوم به نظر نتیجه مطلوبی است و این موضوع نشان می‌دهد که آلومینیوم می‌تواند حریف سختی برای سپاهان باشد.

تیم اراکی در سه دیدار اخیر خود به ترتیب برابر پیکان در تهران به تساوی یک بر یک رسیده است، سپس صنعت نفت را در آبادان برده است و در دیدار قبلی در خانه برابر گل‌گهر به تساوی بدون گل رسیده است.

طلسم آلومینیومی برای سپاهان

یکی از نکات جالب توجه در خصوص رویارویی‌هایی اخیر سپاهان برابر آلومینیوم، چهار تساوی متوالی دو تیم است. سپاهان در شرایطی برابر آلومینیوم قرار می‌گیرد که در هر چهار دیدار قبلی برابر این تیم در کسب پیروزی ناکام بوده است، اما دیدار خانگی فردا بهترین فرصت برای شاگردان مورایس است که این طلسم را باطل کنند.

سپاهان در فصل اول حضور آلومینیوم در لیگ برتر در اراک و اصفهان این تیم را شکست داد، اما در دو فصل بعدی در برد این تیم ناکام بوده است.

سپاهان-آلومینیوم/ مانع سخت مورایس در مسیر صدرنشینی

از تماشاگران تا ستاره‌ها؛ غایبان پرتعداد سپاهان برابر آلومینیوم

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف یکی از سخت‌ترین رقبای چند هفته اخیر خود می‌رود که میلاد زکی‌پور و محمد قربانی، دو مدافع خوب خود را در به دلیل چهار اخطاره شدن در اختیار ندارد. علاوه بر این دو بازیکن، احتمال بازی کردن سیاوش یزدانی و رضا اسدی هم کم است زیرا یزدانی همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و اسدی به دلیل سرماخوردگی دور از تمرینات بوده است.

علاوه بر این چهار بازیکن، باید به محرومیت تماشاگران سپاهان از بازی با آلومینیوم که آخرین بازی خانگی نیم‌فصل اول تیم به شمار می‌رود هم اشاره کرد؛ محرومیتی که به دلیل شعارهای تماشاگران سپاهان در بازی با فولاد علیه داور اعمال شد تا کار سپاهان بیش از پیش برابر آلومینیوم سخت شود.

ترکیب احتمالی

سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو

آلومینیوم: احمد گوهری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، رضا جبیره، میلاد شیخ فخرالدینی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی

کد خبر 713902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.