باخت‌های کراپ الوند دورقمی شد

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان تیم کراپ الوند نماینده استان قزوین در این رقابت‌ها در خانه مغلوب گهرزمین سیرجان شد تا با رسیدن به عدد ۱۰ باخت تعداد باخت‌های خود را دورقمی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عصر امروز - جمعه یکم دی‌- و در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان تیم کراپ الوند نماینده استان قزوین در این رقابت‌ها در خانه مغلوب گهرزمین سیرجان نماینده استان کرمان در لیگ برتر فوتسال شد.

تک‌گل این بازی را بهروز اسدی در دقیقه ۲۹ بازی و روی یک ضربه ایستگاهی از راه دور وارد دروازه سعید مؤمنی دروازه‌بان تیم کراپ الوند ایرانیان کرد، تا این تیم با رسیدن به امتیاز ۳۰ و تقاضل گل ۱۳+ در رده سوم لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۲ قرار بگیرد.

همچنین کراپ الوند هم در پایان این بازی دهمین باخت خود را ثبت کرد تا با دورقمی شدن باخت‌های خود در این فصل و کسب ۱۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۰- در جایگاه یازدهم جدول و در فاصله سه‌پله‌ای در قعر جدول باقی بماند.

به گزارش ایمنا، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان در سال جاری تیم کراپ الوند به اصفهان خواهد رفت تا میهمان گیتی‌پسند تیم اول جدول و شانس اصلی کسب قهرمانی رقابت‌های این فصل باشد و گهرزمین سیرجان هم در خانه از تیم سیزدهم رقابت‌ها پذیرایی خواهد کرد.

کد خبر 713884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.