زیر ساخت فاز اول فیبر نوری شهرستان صحنه تکمیل شده است

فرماندار شهرستان صحنه گفت : زیرساخت فاز اول فیبر نوری در شهر صحنه و شهر میانراهان تکمیل شده است و فاز دوم بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار ایمنا کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر هوشمند سازی شهرها و استقرار کامل دولت الکترونیک در شهرستان صحنه خصوصاً در شهرهای صحنه و میان‌راهان زیرساخت فیبر نوری تکمیل و آماده استفاده می‌باشد.

وی گفت: فاز اول پروژه که مربوط به ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان می‌باشد به صورت زیرساختی هم در شهر صحنه و هم در شهر میانراهان (دینور) به طور کامل انجام شده و درصد پیشرفت پروژه ۱۰۰٪ می‌باشد.

فرماندار صحنه گفت: نیمی از ادارات شهرستان اقدام به عقد قرارداد نمودند و فیبر تا اتاق دیتا تحویل آنها شده است.

وی گفت : فاز دوم پروژه که مربوط به فیبر نوری بخش خانگی(ftth) و فیبر واحدهای تجاری و… می‌باشد در حال حاضر با پیشرفت بیش از ۸۵ درصد در حال اجرا است.

شهبازی گفت : شهرداری صحنه در سطح شهر اقدام به نصب کابل فیبر نوری نموده است و نیاز به نصب odc و fat دارد و در حال رایزنی و پیگیری جهت تسریع در اجرای کامل پروژه فیبر نوری در سطح شهرستان می‌باشیم

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرستان صحنه دارای دو بخش مرکزی و دینور با مرکزیت شهر میانراهان است و مرکز این شهرستان شهر صحنه است که در ۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه و در جاده همدان قرار گرفته‌است.

کد خبر 713865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.