فسادزدایی در چرخه تولید و اقتصاد از اهداف دولت سیزدهم است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: فسادزدایی در چرخه تولید و اقتصاد از اهداف دولت سیزدهم است، برخی در جریان فسادی که در شرکت تولید چای دبش صورت گرفت، در حال سوءاستفاده و ناکار آمدن نشان دادن دولت بودند و این در حالی است که دولت با ریشه‌یابی توانست ریشه این فساد بزرگ را که مربوط به گذشته بود خشک کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه، یکم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: نگاه دنیا به رژیم صهیونیستی در جنگ با ملت مظلوم غزه تغییر کرد، زیرا این رژیم غاصب کودک‌کش حتی خط قرمزهای جنگ را رعایت نکرد و بیمارستان، مناطق مسکونی و اماکن مقدس را بمباران کرد.

وی افزود: جریان مقاومت در جنگ با این رژیم غاصب دست برتر را گرفت تا جایی که شرط مبادله اسرا و آتش‌یس دائمی و موقت را حماس تعیین می‌کند.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: تدبیر هوشمندانه جبهه مقاومت اسلامی در یک اقدام هماهنگ و هوشمندانه فضا را به سمتی پیش برد که شاهد شکست رژیم صهیونیستی هستیم و حامیان رژیم غاصب اسرائیل به شکست و افول این رژیم اعتراف کرده‌اند.

کرامتی گفت: جمهوری اسلامی با توجه به نقش محوری و نفوذ منطقه‌ای و قدرت بین‌المللی که دارد در راستای احقاق حقوق مردم مظلوم غزه تلاش می‌کند و در حال رایزنی برای آتش‌بس دائمی است.

وی با بیان حمایت همه‌جانبه یمن در حمایت از ملت غزه باعث برهم زدن معادلات رژیم صهیونیستی شد، افزود: اکنون جبهه مقاومت در مسیر پیروزی و رسیدن به اهدافش مصمم‌تر و جدی‌تر است.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به گلستان، افزود: استقبال باشکوه مردم از هیئت دولت بیانگر هوشیاری و قدرشناسی مردم نسبت به خادمان تلاشگر است، مردم امیدوار به حل مشکلات از سوی دولت سیزدهم هستند.

کرامتی ادامه داد: دشمنان به دنبال القای یاس و ناامیدی مردم از دولت هستند، بنابراین مسئولین با خدمت‌رسانی به مردم این فتنه‌ها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: فسادزدایی در چرخه تولید و اقتصاد از اهداف دولت سیزدهم است، برخی در جریان فسادی که در شرکت تولید چای دبش صورت گرفت، در حال سوءاستفاده و ناکار آمدن نشان دادن دولت بودند و این در حالی است که دولت با ریشه‌یابی توانست ریشه این فساد بزرگ را که مربوط به گذشته بود خشک کند.

کد خبر 713850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.