الحاق زمین به محدوده بجنورد می‌تواند باعث کاهش قیمت زمین شود

امام جمعه بجنورد گفت: با پیگیری‌های مسئولین هزار هکتار به شهر بجنورد اضافه شد که می‌تواند باعث شکسته شدن قیمت زمین در این شهرستان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه، یکم دی _ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: اسلام برای بانوان، مادران و همسران به‌ویژه مادران و همسران شهدا حرمت بالایی قائل است و یکی از این زنان، حضرت ام البنین (س) بوده که چهار فرزندش در راه اسلام به شهادت رسیدند.

وی با انتقاد از ایجاد سد معبر توسط برخی کسبه در شهرها، افزود: کسبه و کسانی که ارزاق مردم را تهیه می‌کنند حبیب الله هستند، اما موضوعی که برخی از این عزیزان رعایت نمی‌کنند سد معبری است که باعث ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شود.

امام جمعه بجنورد گفت: کسبه بخشی از پیاده‌روها را می‌گیرند و محل رفت و آمد مردم را تنگ می‌کنند که شهرداری‌ها باید با این تخلف برخورد کنند.

نوری افزود: با پیگیری‌های مسئولین هزار هکتار به شهر بجنورد اضافه شد که می‌تواند باعث شکسته شدن قیمت زمین در این شهرستان شود.

وی ادامه داد: کل مساحتی که به عنوان مساحت مسکونی در شهرستان بجنورد وجود دارد بیش از سه هزار هکتار است که افزوده شدن یک هزار هکتار عدد قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود.

نوری تصریح کرد: دولت هم باید از قِبل این موضوع برای ساخت و سازهای مسکن ملی اقدام کند تا قیمت مسکن در این شهرستان کاهش یابد.

کد خبر 713847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.