شعار آزادی در مهد دمکراسی یک فریب و دروغ بزرگ است

امام جمعه شهرستان زرین شهر گفت: دنیا شاهد پوشالی و دروغ بودن ادعاهای آمریکا در عرصه‌های مختلف از جمله حقوق بشر و آزادی بوده به‌گونه‌ای که دولت آمریکا در مقابل انسان‌های آزاده‌ای کهدر مقابل جنایت‌های بی‌شرمانه اسرائیل سکوت نکرده و دست به سرکوب و و اخراج آنها زده و به بدترین شکل با آنها برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به اقدامات جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل اظهار کرد: امروز گلوی رژیم منحوس صهیونیستی زیر پای سربازان جبهه مقاومت در حال له شدن و نابودی است، به‌گونه‌ای که جبهه مقاومت امروز به کابوسی وحشتناک برای اسرائیل و حامیان این رژیم جعلی در گوشه و کنار دنیا مبدل شده است.

وی افزود: رژیم منحوس اسرائیل در طول تاریخ خود تاکنون به این درماندگی و سردرگمی دچار نشده بود، آنها امروز در وضعیتی قرار دارند که به حزب الله لبنان اعلام می‌کنند حاضر هستند به قطعنامه سال‌های دور خود برای بازگشت به مرزها عمل کنند تا جنگ متوقف شود.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: پاسخ هوشمندانه سید حسن نصرالله و موشک‌های نقطه زن جبهه مقاومت خواب را از چشمان اسرائیلی‌ها ربوده است و آنها هر لحظه منتظر وارد شدن ضربات سخت از جبهه مقاومت هستند.

وی با اشاره به دست و پا زدن کشورهای حامی اسرائیل برای نجات این رژیم منحوس گفت: کشورهای حامی اسرائیل که در رأس آنها آمریکا قرار دارد در تمامی جنایات تلخ و ددمنشانه این رژیم وحشی دست دارند و امروز توطئه‌ها و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند تا شاید اسرائیل را از باتلاق نجات دهند.

آقایی اضافه کرد: رژیم منحوس اسرائیل قطعاً در جنگ غ زه شکست سنگینی را متحمل خواهد شد چراکه این رژیم از یک سوی نمی‌تواند پیروز این نبرد باشد و از سوی دیگر نمی‌تواند بی تفاوت عمل کند چرا که طوفان الاقصی ره آوردی جز شکست و نابودی برای آنها نداشته است.

وی با بیان اینکه شعار آزادی در مهد دمکراسی یک فریب و دروغ بزرگ است، ادامه داد: دنیا شاهد پوشالی و دروغ بودن ادعاهای آمریکا در عرصه‌های مختلف از جمله حقوق بشر و آزادی بوده به‌گونه‌ای که دولت آمریکا در مقابل انسان‌های آزاده‌ای که در این کشور زندگی‌می‌کنند و در مقابل جنایت‌های بی‌شرمانه اسرائیل به‌شکل مختلف به پا خواستند سکوت نکرده و دست به سرکوب و اخراج آنها زده و به بدترین شکل با آنها برخورد می‌کند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با اشاره به شکست ناتو و حامیان آن در جنگ اکراین تصریح کرد: شواهد و آمار موجود نشان از شکست ناتو و غرب در جنگ با روسیه دارد و در این میان مردم اکراین بیشترین آسیب را متحمل شدند و این نتیجه وعده‌های غرب و ناتو است.

وی افزود: امروز کشورهای غربی و ناتو با استفاده از رسانه‌های خود در تلاش هستند با بزرگ جلوه دادن خسارت‌های جانی و مالی روسیه کمی از فضاحت شکست خود بکاهند اما واقعیت را نمی‌توانند پنهان کنند.

آقایی با اشاره به فرا رسیدن ۹ دی ماه خاطرنشان کرد: نهم دی برای همیشه بر تارک این کشور و انقلاب خواهد درخشید، چرا که در این روز بار دیگر ملت بصیر ایران به دنیا ثابت کردند در اوج فتنه‌ها نیز راه خود را گم نخواهد کرد و در روزهایی که خواص کشور و برخی مسئولان لغزیدند مردم با صلابت و ولایت پذیری خود غبار فتنه را کنار زده و حق را آشکار کردند.

کد خبر 713844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.