رکوردشکنی الهلال با جشنواره‌گل مقابل ابهاء / ۱۹ پیروزی متوالی برای کهکشانی‌های بی‌رحم

تیم فوتبال الهلال عربستان با شکست دادن ابهاء با نتیجه هفت بر صفر، به نوزدهمین پیروزی متوالی‌اش در ۲۷ بازی اخیر خود دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال الهلال شب گذشته در هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم ابهاء را با هفت گل شکست داد و یک نتیجه طوفانی دیگر به‌دست آورد؛ در دقیقه ۱۸ ارسال مالکوم در سمت چپ به یاسر الشهرانی رسید و این بازیکن با ضربه سر، توپ را برای ساویچ فرستاد که ستاره صربستانی نیز با یک شوت روی پا و دیدنی، توپ را به تور دروازه چسباند.

الهلال در دقیقه ۲۵ به گل دوم رسید؛ پس از ورود سالم الدوسری به درون محوطه جریمه، او با خطای مدافع حریف سرنگون شد که داور یک خطای پنالتی برای آبی‌پوشان اعلام کرد، الکساندر میتروویچ پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

شاگردان ژسوس از دقیقه ۷۲ به بعد موفق شدند پنج مرتبه دروازه ابهاء را باز کنند، پس از حرکت انفرادی میشائیل دلگادو، وی ضربه‌اش را روانه دروازه حریف کرد که پس از واکنش تاتاروشانو، توپ مقابل دروازه خالی به سالم الدوساری رسید و این بازیکن موفق به گلزنی شد.

رکوردشکنی الهلال با جشنواره‌گل مقابل ابهاء / ۱۹ پیروزی متوالی برای کهکشانی‌های بی‌رحم

الهلال در دقیقه ۷۹ اختلاف را به عدد چهار رساند، روی پاس در عمق سعود عبدالحمید، توپ به میتروویچ رسید و این بازیکن نیز یک پاس در عرض را برای هموطنش ساویچ ارسال کرد و او نیز کار سختی برای گلزنی نداشت.

پس از توپ‌گیری ساویچ، این محمد کنو بود که پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شوت‌زنی شد، این بازیکن با یک سر توپ دیدنی، دو مدافع حریف را از پیش رو برداشت و ضربه‌اش را به تور دروازه چسباند تا بازی پنج بر صفر شود.

گل ششم نیز توسط دیگر خارجی الهلال به ثمر رسید، این توپ در گوشه محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد و در شرایطی که انتظار می‌رفت روبن نوس توپ را به روی دروازه ارسال کند، او با یک شوت محکم توانست به زیبایی دروازه ابهاء را باز کند.

ساویچ در دقیقه ۵+۹۰ توانست هت‌تریک خود را تکمیل کند، ارسال محمد البریک از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر دیدنی سرگی میلینکوویچ‌ساویچ به گل هفتم الهلال تبدیل شد.

رکوردشکنی الهلال با جشنواره‌گل مقابل ابهاء / ۱۹ پیروزی متوالی برای کهکشانی‌های بی‌رحم

به این ترتیب تیم فوتبال الهلال موفق شد به نوزدهمین پیروزی خود در تمامی رقابت‌ها برسد و امتیازات آبی‌پوشان کهکشانی شهر ریاض پس از گذشت فقط ۱۸ هفته به ۵۰ رسید تا فاصله الهلال و النصر هم ۱۳ شود.

یاران کریس رونالدو دو بازی کمتر انجام داده‌اند، اما با روندی که الهلالی‌ها پیش گرفته‌اند باید منتظر قهرمانی این تیم در پایان فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان باشیم.

الهلال با پیروزی مقابل ابهاء یک رکورد جدید دیگر را هم ثبت کرد، این نوزدهمین پیروزی متوالی این تیم بود و توانست رکورد همشهری و رقیب دیرینه خود را بشکند.

النصر در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ با هدایت کارنو اروگوئه‌ای به ۱۸ پیروزی در تمامی رقابت‌ها دست یافته بود و آبی‌های ریاض توانستند این آمار را بهبود بخشند و ممکن است بازهم این رکورد دست‌نیافتنی‌تر شود.

رکوردشکنی الهلال با جشنواره‌گل مقابل ابهاء / ۱۹ پیروزی متوالی برای کهکشانی‌های بی‌رحم

تیم فوتبال الهلال در تمام رقابت‌های این فصل و طی ۲۷ مسابقه‌ای که برگزار کرده، تنها در سه دیدار برنده از زمین خارج نشده و با ۲۴ پیروزی و بدون حتی یک شکست، آمار شگفت انگیزی را به ثبت کرده است، الهلال در این ۲۷ مسابقه، موفق به زدن ۸۰ گل شده و تنها ۱۰ بار دروازه خود را باز شده دیده و در ۱۸ مسابقه نیز کلین‌شیت ثبت کرده است.

کد خبر 713843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.