حضرت ام‌البنین (س)، الگوی تربیت حماسی بر اساس حق‌شناسی و عدالت‌خواهی

امام جمعه بادرود گفت: حضرت ام‌البنین(س) الگوی تربیت حماسی بر اساس حق‌شناسی، حق‌طلبی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی هستند و بانوان می‌توانند از این بانوی مکرمه الگو بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با گرامیداشت و تسلیت وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت ام البنین (س) وی را الگوی تربیت حماسی بر اساس حق‌شناسی، حق‌طلبی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی معرفی کرد و خواهان الگوگیری بانوان از این بانوی مکرمه شد.

وی با بیان اینکه باید قدر و حرمت خانواده شهیدان را نگه داشت، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خانواده‌های شهید در ثواب و مجاهدت شهدا شریک هستند.

امام جمعه بادرود بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: ما مدیون شهیدان و خانواده‌های آنان هستیم و باید این ایثارگری‌ها را ارج داد.

عقیلی افزود: سوم دی ماه روز ثبت احوال نامیده شده و این نهاد به دلیل در اختیار داشتن اسناد هویت و تابعیت فردی و آمارهای حیاتی یکی از ارکان مهم حکومت تلقی می‌شود که باید ارج نهاده شود.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه اظهار داشت: ۷۷ روز از مسئله فلسطین و غزه می‌گذرد و عملیات طوفان الاقصی دستاوردهای زیادی داشته و این عملیات سبب نجات زندانیان دربند شده است.

کد خبر 713835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.