مدیران شهری رسیدگی به وضعیت میدان امام خمینی(ره) را در دستور کار قرار دهند

امام جمعه ارومیه گفت: پروژه میدان امام خمینی (ره) چندین سال است که بلاتکلیف مانده و انتظارمان از مسئولان مدیریت شهری رسیدگی به این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _جمعه، یکم دی_ در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه ضمن قدردانی از برگزاری مراسمات ایام فاطمیه و تجلیل از متولیان عزاداری‌ها اظهار کرد: یازده نفر از نیروهای انتظامی در سیستان و بلوچستان در حمله تروریستی به شهادت رسیدند که به خانواده‌هایشان تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: ما مدیون افرادی هستیم که حافظ امنیت کشور بوده و بدهکار آن‌هایی هستیم که در تلاشند دشمنان و ضدانقلاب را از مرزها دفع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: ما مسلمانان به تمامی پیامبران احترام می‌گذاریم و به هر آنچه که بر پیامبران نازل شده است، ایمان آورده‌ایم و فرقی بین پیامبران برای ما وجود ندارد.

قریشی ادامه داد: حضرت عیسی (ع) به درستی معرفی نشده است، چرا که وی فردی مبارز و مجاهد در راه خدا و کسی است که شمشیر زده و اینگونه نبود که فقط به موعظه پرداخته باشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شهری یادآور شد: پروژه میدان تاریخی امام خمینی (ره) چندین سال است که بلاتکلیف مانده و انتظارمان از مسئولان مدیریت شهری رسیدگی به این موضوع است، باید با جذب سرمایه‌گذار نسبت به تعیین تکلیف این پروژه اقدام کرد.

قریشی تأکید کرد: محل اجرای پروژه میدان امام خمینی (ره) با توجه به گودبرداری انجام گرفته خطرآفرین بوده و امکان حادثه‌آفرینی وجود دارد و مسئولان مدیریت شهری باید در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

امام جمعه ارومیه در خصوص نیروهای شرکتی ادارات نیز تصریح کرد: تأکید دولت تبدیل وضعیت این نیروها از شرکتی به قراردادی است و امیدواریم مسئولان استان نیز به این مورد توجه داشته باشند.

کد خبر 713830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.