بازدید یلدایی امام جمعه کرمانشاه از پاسگاه‌های مرزی

امام جمعه کرمانشاه باحضور در مرز خسروی و بازدید از پاسگاه‌های مرزی، ضمن قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان گفت: مرزبانی کاری مهم، حساس و خطیر است که انجام آن به‌ بهترین شکل ممکن، نیاز به صبر جمعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حاج حبیب‌الله غفوری شامگاه _پنجشنبه، سی‌ام آذر_ مصادف با شب یلدا با حضور در مرز خسروی و بازدید از پاسگاه‌های مرزی، ضمن قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان، اظهار کرد: مرزبانی کاری مهم، حساس و خطیر است که انجام آن به‌بهترین شکل ممکن، نیاز به صبر جمعی دارد.

وی زیارت مؤمنین را از عبادت‌های بزرگ خواند و افزود: شب یلدا از این جهت مبارک است که فرصت مناسبی برای صله رحم و تقویت دوستی‌ها و محبت‌ها است.

امام جمعه کرمانشاه با مروری بر ارزش و پاداش مرزبانی در پیشگاه خداوند قادر و سبحان گفت: شما مرزبانان گرانقدر هم به وظیفه‌ی ملی خود عمل می‌کنید، هم از مرزهای اسلام حفاظت می‌کنید و هم مشغول آباد کردن آخرت خود هستید؛ شهدا در روز جزا به مجاهدت‌های شما شهادت خواهند داد.

غفوری با اشاره به اینکه این سرزمین متبرک به قدوم و خون شهدا است، عنوان کرد: اینجا سرزمین معنویت است، سرزمین نمازهای شب رزمندگان و اشک‌های آن‌ها در مناجاتشان است، مرزبانی در مرزهای مقدس جمهوری اسلامی که پرچم الله را در عالم برافراشته است، توفیقی عظیم است.

وی تصریح کرد: درحالی‌که تمام دنیا را کفر گرفته است، ملت شریف، بزرگ و سربلند ایران اسلامی پرچم توحید را به‌اهتزاز درآورده‌اند و برای این پرچم چندین‌هزار نفر از بهترین افراد جامعه را در راه خدا تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 713789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.