«گناه فرشته» به خانه‌ها آمد + بازیگران و خلاصه سریال

سریال «گناه فرشته» از امروز به‌طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سریال «گناه فرشته» از ساعت ۸ صبح امروز _جمعه، یکم دی_ به‌طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد.

داستان گناه فرشته

در توضیح این سریال آمده است:

«آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه ست رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!»

بازیگران سریال گناه فرشته

شهاب حسینی (در نقش حامد تهرانی)، امیر آقایی (در نقش نوید عشیری)، لادن مستوفی (در نقش مهتاب محتشم)، مهدی سلطانی سروستانی (در نقش مشفق)، دیبا زاهدی، آشا محرابی، فخرالدین صدیق شریف و سیدمهرداد ضیایی، نفس بازغی، بهروز رضوی و پردیس پورعابدینی از بازیگران این سریال هستند.

عوامل سریال گناه فرشته

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا، فیلمبردار: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیر صدابرداری: وحید دوزنده، مدیر تولید: افشین قلی‌پور، مدیر پشتیبانی: سیدعلی اسلامی، موسیقی: ستار اورکی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، سرپرست گروه کارگردانی: احسان سجادی حسینی، مدیربرنامه‌ریزی: مجیدرضا فاضلی، منشی صحنه: علیرضا فرح زادی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولی‌خانی، سرپرست جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: آرش شاه‌محمدی و مجری طرح: رسانه مهر طه.

تیزر سریال گناه فرشته

پوستر فیلم گناه فرشته

«گناه فرشته» به خانه‌ها آمد + بازیگران و خلاصه سریال

تماشای رایگان سریال گناه فرشته

در سایت فیلیمو امکان تماشای رایگان این سریال با اینترنت ایرانسل وجود دارد.

«گناه فرشته» به خانه‌ها آمد + بازیگران و خلاصه سریال

درباره حامد عنقا کارگردان سریال گناه‌فرشته

حامد عنقا با پیشینه حضور در رسانه‌های سینمایی در مقام سردبیر روزنامه و مجله پا به عرصه فیلمنامه‌نویسی گذاشت و نزدیک به ۲ دهه است در سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است.

اولین سریال‌های نمایش خانگی با نویسندگی حامد عنقا تولید شد، سریال قلب یخی که در ۳ فصل تولید شد با ایده اولیه حامد عنقا و نگارش فصل اول آن با کارگردانی محمدحسین لطیفی وارد نمایش خانگی شد، در سال‌هایی که هنوز نمایش خانگی صاحب رسانه‌های متحد نبود و عرضه محصولات به صورت DVD صورت می‌گرفت قلب یخی به یکی از سریال‌های محبوب تبدیل شده بود.

حامد عنقا در مقام نویسنده همواره سعی کرده است آثاری را به نگارش دربیاورد که نبض اصلی جامعه درون آن جریان داشته باشد، توجه به ماجراها و اتفاق‌های روز و هوشیاری او در بازنمایی رخدادهای روز جامعه از او نویسنده باهوش و فرصت‌شناس ساخته است؛ ویژگی دیگر در آثار حامد عنقا در مقام تهیه‌کننده و نویسنده توجه او به اصول انسانی و معنویت است.

اساساً در تمامی آثاری که او به نگارش در آورده در مقابل سیاهی‌های شخصیت‌های منفی همواره یک الگوی انسانی درست و ایده‌آل برای نشان دادن به مخاطب دارد؛ موتیف اصلی آثار عنقا شخصیتی به نام حامد تهرانی است.

مانند فیلمساز قدیمی سینمای ایران فریدون جیرانی که در آثارش همواره شخصیت مشرقی یکی از قهرمان‌های قصه است، عنقا نیز از حامد تهرانی به عنوان قهرمانی که در متن درام حضور دارد استفاده می‌کند.

نگارش سریال‌های پرمخاطبی چون پدر، نردبام آسمان، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا و بر سر دو راهی از جمله فعالیت‌های عنقا در تلویزیون بود، حالا این نویسنده مطرح سریال‌های پرمخاطب که آخرین تجربه تولید و نویسندگی‌اش به سریال آقازاده می‌رسد در نخستین تجربه کارگردانی سریال، گناه فرشته را تولید کرده است که می‌تواند سرآغاز خوبی برای سنجش او در مقام کارگردان باشد.

کد خبر 713788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.