ساخت روگذر آیت الله طالقانی آغاز می شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح چهارراه آیت‌الله طالقانی با بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد به روگذر تغییر یافت و ساخت آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری مصطفی حیدری امروز _ پنجشنبه سی‌ام آذر_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: استقبال و تشییع با شکوه پیکر پاک شهدای گمنام برگ‌زرین دیگری بر افتخارات مردم مؤمن و متدین شهرکرد بود، مردم شهرکرد در چهار دهه گذشته نشان داده که در عرصه‌های سرنوشت‌ساز حضوری تأثیر گذاری داشته و به راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان داده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به‌روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

وی تأکید کرد: این حضور بی‌مانند مردم شریف چهارمحال و بختیاری نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است و اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

رئیس شورای شهر اسلامی شهرکرد بیان کرد: تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌های نیمه‌تمام جزء برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت‌شهری شهرکرد به‌شمار می‌رود.

وی افزود: به‌منظور کاهش ترافیک شهری و رفع گره‌های ترافیکی در برخی مناطق مرکز چهارمحال و بختیاری مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با عقب‌نشینی دیوار بیمارستان آیت‌الله کاشانی و دیوار درمانگاه خیابان ابوعلی‌سینا موافق کرده‌اند.

حیدری با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهرکرد به‌تازگی موافقت خود را برای فروش برج‌های دوقلو با قیمت پایه ۱۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است، بیان کرد: طرح تقاطع غیر همسطح چهارراه آیت‌الله طالقانی با بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد به روگذر تغییر یافت و ساخت آن آغاز می‌شود.

کد خبر 713738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.