ظرفیت شبکه انتقال برق گلستان ۲۵ درصد افزایش یافت

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: در ۲ سال اخیر با اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم ۲۵ درصد به ظرفیت شبکه انتقال فوق توزیع استان گلستان اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای گلستان و مازندران کوروش موسوی تاکامی بعد از ظهر امروز_ پنجشنبه سی‌ام آذر_ در مراسم آغاز ساخت فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان اظهارکرد: در دولت سیزدهم ۴۰۰ کیلومتر به خطوط فوق توزیع و انتقال در گلستان اضافه شد.

وی با بیان اینکه خط انتقال آزادشهر - ترکمنستان و آسیای مرکزی یکی از این خطوط انتقال مهم است، افزود: تلاش می‌کنیم این خط انتقال از طریق ترکمنستان به آذربایجان و اوراسیا وصل شود.

مدیرعامل برق منطقه مازندران خاطرنشان کرد: ایران با توجه به ظرفیت‌های موجود به قطب تولید برق در غرب آسیا تبدیل شود.

وی بیان کرد: طرح فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان که با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیون یورویی با همکاری بنیاد مستضعفان انجام خواهد شد نقش ممتازی در افزایش تولید برق گلستان و مازندران خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، رئیس جمهور در دور دوم سفر خود به استان گلستان در بدو ورود از سوی آیت‌الله سیدکاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان، علی‌محمد زنگانه استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 713734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.