شورا و شهرداری دلسوز ورزشکاران شهر است

عضو شورا و رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل هموار پشتیبان و یاریگر و یاری رسان برای ورزشکاران بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، زهرا قدیمی ظهر امروز پنجشنبه سی ام آذر_ در مراسم تجلیل اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل از تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل که روزهای اخیر در اولین دوره از لیگ نوجوانان شهرستان اردبیل موفق به کسب مقام اول شده‌اند؛ اظهار کرد: همواره شهر اردبیل شهری قهرمان پرور بوده و قهرمانان زیادی را در سطح جهانی معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه هرچند اداره ورزش و جوانان متولی اصلی ورزش‌های قهرمانی است افزود: اما شورا و شهرداری نیز دلسوز ورزشکاران و حامی ورزش بوده بطوریکه همواره در تنظیم بودجه شهرداری ردیف و اعتباری مشخص در حوزه ورزش در نظر گرفته می‌شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضمن تقدیر از تلاش اعضای تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل تصریح کرد: گاهاً ورزش حرفه‌ای با مشکلاتی مواجه می‌شود و اینکه شما توانستید با عبور از این سختی‌ها و با حداقل ترین امکانات مقام برتر را کسب کنید برای ما افتخاری بزرگ است.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر اردبیل بیان کرد: دنبال کردن ورزش حرفه‌ای حتماً باید در کنار توجه به تحصیل باشد تا مبادا باعث شود از فراگیری درس و دیگر علوم بازمانید. بلکه باید بواسطه موفقیت در تمامی مراحل زندگی خود الگویی مناسب برای دیگر نوجوانان شهر باشید.

حامی ورزش بانوان اردبیل هستیم

مینا نهامین عضو شورای شهر اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: افتخار این را داشتم تا از نزدیک شاهد تلاش و همت این عزیزان و بازی غیرتمندانه نوجوانان دختر در شهر اردبیل باشم.

.وی با بیان اینکه همواره هیئت‌های ورزشی با کمبود بودجه مواجه هستند؛ افزود: بویژه در حوزه ورزش بانوان پایین‌تر و حداقل ترین بودجه اختصاص داده می‌شود و این امر اصلاً منصفانه نیست و ما قطعاً باید تلاش کنیم تا در بودجه سال آتی در مجموعه مدیریت شهری حامی ورزش بانوان هم باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل با کمترین و حداقل ترین امکانات و از روی غیرت و بدون باخت موفق به کسب مقام برتر در سطح شهر شده و این برای ما باعث افتخار بزرگی است و ما نیز در قبال این افتخار آفرینی برای شهر اردبیل باید حامی و پشتیبان این عزیزان باشیم.

نهامین ضمن تقدیر از حمایت‌های شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در پیشبرد فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر اردبیل اضافه کرد: اینکه امروز فضای نشاط اجتماعی در شهر احساس می‌شود در زیر سایه این حمایت هاست که جا دارد از تلاش تمام همکارانم در مجموعه مدیریت شهری قدردانی نمایم.

کد خبر 713729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.