۱۳۰ پروژه سرمایه‌گذاری در اصفهان/ساخت هتل جهان‌نما در اولویت است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفت ماه گذشته حدود ۱۳۰ پروژه از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها شناسایی و بر اساس نیاز و مطالبات شهروندان اولویت‌بندی شده است که در حال حاضر با توجه به آمار حضور مسافر در شهر، اولویت را ساخت هتل قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری صبح امروز _پنج‌شنبه سی‌ام آذر_ در بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در هفت ماه گذشته فراخوان ۴۰ پروژه و حدود ۱۳۰ پروژه از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها شناسایی و بر اساس نیاز و مطالبات شهروندان اولویت‌بندی شده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به آمار حضور مسافر در شهر، اولویت را باید ساخت هتل قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هرکجا مشارکت بخش خصوصی در کنار اداره‌ها و سازمان و شهرداری باشد، شهر با رشد خوبی در زمینه‌های ساختمانی روبه‌رو خواهد شد، تاکید کرد: یکی از وظایف سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان این است که پروژه‌های که عملیاتی کردن آن از توان شهرداری خارج است را با کمک بخش خصوصی انجام دهد.

حیدری گفت: از جمله پروژه‌های مهم مشارکتی شهرداری اصفهان، هتل پنج‌ستاره‌ای بوده که در ساختمان ارگ جهان‌نما در حال احداث است و شهرداری در آن، سهمی ۲۵ درصدی دارد.

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان/ساخت هتل جهان‌نما در اولویت است

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاران با توجه به اینکه در تمام پروژه‌ها شریک شهرداری هستند، تلاش دارند تا به بهترین شکل پروژه را به اتمام برسانند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: سرمایه‌گذار سعی کرده با بازدید از هتل‌های روز دنیا از انرژی‌های نو در ساخت این هتل استفاده کند تا در راستای کاهش آلایندگی شهر حرکت کنیم، از این رو انتظار می‌رود این پروژه زودتر از موعد قرارداد به پایان برسد.

حیدری، با اشاره به انعقاد هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری گفت: تأمین ۱۰ درصد از بودجه شهرداری اصفهان از طریق پروژه‌های مشارکتی از اهداف این سازمان در سال جاری است.

وی ادامه داد: ازجمله پروژه‌های مشارکتی مسکونی سازمان سرمایه‌گذاری، پروژه پرتو در بلوار شفق واقع در منطقه ۱۳ و پروژه موژان یا گل نرگس واقع در منطقه پنج با مساحت بیش از ۱۷ هزار مترمربع و ۸۹ واحد مسکونی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهرک سلامت به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی از دیگر پروژه‌های موفق این سازمان است که شهرداری سهم ۲۵ درصدی در آن دارد.

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان/ساخت هتل جهان‌نما در اولویت است

ساختمان «چیترا» پاسخگوی تمام نیازهای شهروندان است

امیررضا راتق، مدیرعامل شرکت ساختمانی عرش افرا بتن در این بازدید اصحاب رسانه اظهار کرد: مجتمع مسکونی و تجاری چیترا از جمله پروژه‌های شرکت ساختمانی عرش افرا بتن است که در منطقه هفت شهر اصفهان و با مشارکت شهرداری اصفهان در مکانی به مساحت سه هزار ۶۴۹ متر متر مربع و با کاربری مسکونی و تجاری و ۱۸ هزار و ۱۶۷ متر مربع زیربنا با ارزش هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال در قالب هفت واحد تجاری و ۱۲۴ واحد مسکونی در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه ضمن بهره‌مندی از فناوری‌های نوین ساخت، تمام مزایای معماری سنتی حاکم بر فرهنگ ایرانی را همراه با نیازهای امروز جامعه در یک مجموعه زیبا ارائه کرده است.

مدیرعامل شرکت ساختمانی عرش افرا بتن تاکید کرد: این مجموعه در شمالی‌ترین نقطه اصفهان و در مجاورت پارک ۸۵ هکتاری فدک واقع شده است، همچنین همجواری آن با مراکز بزرگ تجاری، تفریحی، ورزشی، درمانی و خدماتی از جمله ویژگی‌های برجسته آن برای ساکنین و سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود.

راتق گفت: این پروژه مزیت‌های بسیاری از جمله دسترسی آسان به شبکه‌های بزرگراهی، افزایش فضای مفید قابل استفاده، مقاومت بیشتر در مقابل زلزله و آتش سوزی به واسطه استفاده از روش‌های نوین ساخت، کاهش هزینه‌های نگه‌داری و افزایش عمر مفید و دوام ساختمان، فضاهای عمومی با حدود چهار درصد زیربنای کل و غیرقابل زیست برای جانوران موذی را دارا است.

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان/ساخت هتل جهان‌نما در اولویت است

تنها حرفه‌ای‌ها می‌توانند با شهرداری همکاری کنند

علی مدرس‌هاشمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود نیز در خصوص مجموعه مسکونی گل نرگس در این بازدید اظهار کرد: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود یکی از شرکت‌های تابع گروه سرمایه‌گذاری، مسکن است که در قالب ۱۳ شرکت از شمال تا جنوب و شرق تا غرب در حال فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه سال‌های زیادی است که مشارکت متعددی با شهردار داشته‌ایم، افزود: طی این سال‌ها تعاملات خوبی با شهرداری داشتیم، از این رو تنها حرفه‌ای‌ها می‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود تاکید کرد: مجموعه مسکونی گل نرگس با مساحت ۱۱ هزار و ۳۹۹ متر مربع و ۴۷ هزار و ۹۸۷ متر مربع زیربنا در هشت طبقه شامل ۲۱۵ واحد می‌شود.

مدرس‌هاشمی گفت: سرمایه‌گذاران مسکن در حین ساخت اقدام به فروش واحدها می‌کنند، از این رو روش فروش واحد این ساختمان‌ها به صورت اقساطی است، زیرا به دستور بانک مسکن برای کمک کردن به مردم به صورت اقساط از ابتدای پروژه فروش را آغاز می‌کنیم.

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان/ساخت هتل جهان‌نما در اولویت است

مجموعه «ماهان» جلوه زیباتری به محله زینبیه می‌بخشد

مسعود نوروزی، سرمایه‌گذار مجموعه ماهان زینبیه اصفهان که در این بازدید حضور داشت، اظهار کرد: در ساخت مجموعه تجاری ماهان تمام نکات رعایت شده، همچنین چنین مجموعه‌ای برای این منطقه از الزامات بوده است.

وی افزود: مجموعه تجاری و پارکینگ مقابل حضرت زینبیه (س) اصفهان با مساحت دو هزار و ۴۳۵ متر مربع و زیربنا ۱۱ هزار و ۸۲۷ متر مربع در پنج طبقه به زودی افتتاح می‌شود.

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان/ساخت هتل جهان‌نما در اولویت است

ساختمان سبز، ساختمان فردا

هادی سعادت‌نیا، سرمایه‌گذار مجموعه اداری و پارکینگ عمومی مجتمع اداری غدیر با اشاره به ویژگی مصالح به کار رفته در این ساختمان اظهار کرد: در این پروژه از آجر بزرگ و آجر سنتی در قوس نما استفاده شده است، همچنین استفاده از بتن اکسپوز در بدنه، کف و سقف موجب پایدار و تجدید پذیر بودن این ساختمان متناسب با استاندارد ساختمان‌های سبز شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های سبز ساختمان‌های نسل آینده است، افزود: این ساختمان با ۱۳ واحد تجاری و اداری و ۲۴۵ فضا برای پارک خودرو در هفت طبقه، حدود ۱۳ هزار متر مربع متراژ دارد.

به گزارش ایمنا در سومین بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکت شهرداری اصفهان از پروژه‌های مختلفی همچون مجموعه سلامت ایرانیان، مجموعه مسکونی گل نرگس، مجموعه اداری و پارکینگ غدیر، مجموعه اداری، تجاری، فرهنگی و پارکینگ مهستان، مجموعه تجاری و پارکینگ مقابل حرم حضرت زینب (س)، مجتمع تجاری و مسکونی خیابان نخل، مجموعه تجاری و اداری میدان شهید علیخانی بازدید شد.

کد خبر 713722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.