سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان فرصت بی نظیری برای جذب منابع ملی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سفر رئیس جمهور به استان فرصت بی نظیری برای جذب منابع ملی در بخش‌های مختلف برای رشد و توسعه استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: فلسفه وجودی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت بی منت به مردم است.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی با بسیج امکانات زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم را در سطح شهرستان بندرعباس در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس به استان، تصریح کرد: سفر رئیس جمهور فرصت مغتنمی برای تسریع در رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف است که باید به بهترین نحو ممکن از آن بهره گرفت.

کامرانی خاطرنشان کرد: تحقق کامل مصوبات و وعده‌های مهم دور اول سفر ریاست جمهور به استان از مطالبات مهم مردم و ریاست جمهور از مدیران است که ضروری به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: رئیس جمهور در دور دوم سفر به استان در آینده نزدیک در بدو ورود وارد بندرعباس مرکز استان می‌شوند و ضروری است فرماندار شهرستان با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مقدمات میزبانی شایسته از رئیس جمهور را از هم اکنون با برنامه ریزی مناسب مهیا کنند.

وی گفت: سفر رئیس جمهور به استان فرصت بی نظیری برای جذب منابع ملی در بخش‌های مختلف برای رشد و توسعه استان است و ضروری است کلیه دستگاه‌های اجرایی استان از هم اکنون برای بهره گیری از این فرصت برنامه ریزی و تلاش کنند تا دور دوم سفر مانند دور اول برای استان پربار و پر برکت باشد.

وی اظهار کرد: استان هرمزگان در سطح ملی به واسطه موقعیت ویژه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… دارای جایگاه ویژه ای است و ضروری است رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف متناسب با همین جایگاه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: زمینه برای مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسزایی برخوردار است و همه مدیران برای تحقق این مهم مسئولیت دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان و معاندان تمام تلاش خود را برای کم رنگ کردن انتخابات به کار بسته‌اند ولی در مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی با همه سیاه نمایی‌ها به هیچکدام از اهداف خود به دلیل استقبال گسترده از پیش ثبت نام و ثبت نام انتخابات دست نیافتند.

کامرانی، تصریح کرد: با اعلام نتایج نهایی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیمه دیماه از سوی شورای نگهبان فرآیند برگزاری انتخابات وارد فاز جدیدی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: همگان از جمله مدیران دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح هرمزگان مسئولیت دارند.

وی با تاکید بر پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی از ستاد انتخابات، اظهار کرد: بر اساس قانون کلیه دستگاه‌های اجرایی در پشتیبانی از ستاد انتخابات استان مسئولیت دارند و ضروری است برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان همکاری و هماهنگی نزدیکی با ستاد انتخابات استان و شهرستان داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات و رقابتی و مشارکتی بودن آنکه از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است با جدیت و حساسیت در هرمزگان دنبال خواهد شد.

وی گفت: در قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت‌های تبلیغات مناسبی برای کاندیداها به ویژه با راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی ویژه تبلیغات می‌توان اشاره کرد.

کامرانی افزود: با بصیرت و موقعیت شناسی مردم شهیدپرور استان شاهد انتخاباتی پرشور در اسفندماه خواهیم بود.

کد خبر 713709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.