محیط زیست پشتیبان تولید است

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان مانعی برای توسعه ایجاد نمی‌کند و یکی از حامیان همیشگی تولید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست گلستان، علی سلاجقه صبح امروز _پنج‌شنبه سی‌ام آذر_ در آیین افتتاح کارخانه عمل‌آوری و فرآوری میگو و سردخانه هزار و ۲۰۰ تنی گروه توسعه اقتصادی خزر در بندرترکمن اظهار کرد: توسعه وام‌دار محیط زیست است و اگر جایی از حقوق مردم می‌گذریم، برای ایجاد توسعه‌ای است که در نهایت به رفاه منجر خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، در مسیر کمک به تولید باید در راستای مسوولیت‌های اجتماعی هم گام برداریم که یکی از آنان کمک به اجرای طرح طبیعت‌گردی آشوراده است.

معاون رییس جمهور گفت: مردم از قول و وعده خسته شده‌اند و نیاز دارند تا کارها به صورت عملی باشد و دولت سیزدهم به این موضوع مهم توجه ویژه دارد.

وی به لایروبی خلیج گرگان اشاره کرد و ادامه داد: آنچه در این پروژه حیاتی انجام شد، اقدامی گروهی استانی و ملی بود که با رویکرد جهادی در عرصه زمانی کوتاه با دقت و علم و آگاهی به سرانجام رسید و هدیه‌ای از خود مردم به مردم بود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای به سرانجام رسیدن طرح ملی طبیعت‌گردی آشوراده نیاز است بخش خصوصی همانند پروژه‌ای که اکنون افتتاح شده، ورود و سرمایه‌گذاری کند..

سلاجقه یادآور شد: ما ضمن حمایت از طرح‌های تولیدی با رعایت مسایل زیست محیطی، طرح‌هایی داریم که پشتوانه اقتصادی دارند.

کد خبر 713702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.