جبران ناترازی آب و برق گلستان یک ضرورت است

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: با توجه به زیرساخت‌های اقتصادی استان گلستان جبران ناترازی آب و برق این استان یک ضرورت است و دولت سیزدهم در این مسیر گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، احسان خاندوزی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان در علی آباد کتول اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم ناترازی آب و برق گلستان بسیار نگران کننده بود که در این دولت برای جبران این ناترازی طرح‌های خوبی در دست اجراست.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون یک نمونه از زیر ساخت اقتصادی گلستان است که نیازمند سرمایه‌گذاری نیروگاه برق است، افزود: جبران این ناترازی در ایجاد اشتغال پایدار گلستان اثر گذار است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میانگین بیکاری استان گلستان بالاتر از میانگین کشوری است توسعه زیرساخت‌های آب و برق برای این استان یک امر حیاتی می‌باشد.

خاندوزی با بیان اینکه بانک توسعه اسلامی تمام پروژه‌های خود در ایران را متوقف کرده بود، ادامه داد: با رایزنی دولت سیزدهم و گره گشایی از مشکلات پیش زمینه آغاز سرمایه گذاری بانک اسلامی فراهم شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سفر هیئت دولت به استان گلستان سرعت طرح‌های عمرانی و زیرساختی این استان را افزایش می‌دهد.

کد خبر 713685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.