فراخوان هنری استقبال از نوروز ۱۴۰۳ منتشر شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: فراخوان هنری استقبال از نوروز ۱۴۰۳ با محوریت هنر محیطی، مجسمه و دیوارنگاری منتشر شد.

علی شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان غربی با اشاره به انتشار فراخوان استقبال از نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: این فراخوان شامل پذیرش طرح‌هایی با محوریت هنر محیطی، مجسمه و دیوارنگاری است.

وی افزود: در این فراخوان همچنین آداب و رسوم و محیط زیست بومی ارومیه مورد توجه و محوریت برای شرکت کنندگان قرار گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: ضروری است طرح‌های پیشنهادی با در نظر گرفتن میادین و خیابان‌های اصلی شهر ارومیه طراحی و ارائه شود.

شایگان با اشاره به اینکه اولویت در پذیرش طرح‌ها طی این فراخوان با طرح‌ها و مضامین نو و ابتکاری خواهد بود، تصریح کرد: به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا شده و علاقمندان می‌توانند تا سی‌ام دی ماه طرح‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه فراخوان ارسال کنند.

وی با یادآوری این موضوع که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره ۰۴۴۳۲۷۵۹۲۶۷ تماس گرفت، عنوان کرد: دبیر خانه این فراخوان در محل ستاد مرکزی سازمان سیما، منظر و فضای سبز در خیابان کاشانی- خیابان شهید پرهیزکار به کد پستی ۷۴۶۳۳- ۵۷۱۵۹ قرار دارد.

کد خبر 713658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.