هتل جهان‌ نما یکی از پروژه‌های کلیدی اصفهان است

مدیر پروژه هتل جهان‌نما با بیان اینکه این پروژه به بهترین شکل ممکن در حال ساخت است و سالن‌های متعددی برای این سالن طراحی کردیم، گفت: هتل جهان‌نما یکی از پروژه‌های کلیدی اصفهان بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرداد سلیمی صبح امروز _پنج‌شنبه سی‌ام آذر_ در بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیریت شهری اصفهان اظهار کرد: جهان‌نما چندین سال جلوه مرکز شهر اصفهان و ذهن شهروندان را درگیر کرده بود و این یکی از دلایلی است که تیم سرمایه‌گذاری اجرای پروژه هتل را به عهده گرفت.

وی افزود: یکی از الزامات در پروژه جهان‌نما این بود که اصلاحاتی را برای این پروژه در نظر بگیریم تا نما خشن مرکزیت اصفهان را به نرمی و آرامش برسانیم.

مدیر پروژه هتل جهان‌نما تاکید کرد: فضای داخلی این مجموعه مشکلات بسیاری داشت و برای بهره‌برداری با چالش‌های بسیاری روبه‌رو شدیم، از این رو جلسات متعدد در راستای بهره‌برداری از این پروژه برگزار شد، همچنین تاکنون توانستیم بهترین استفاده را از فضا داشته باشیم.

سلیمی گفت: پنج هزار متر سقف هتل جهان‌نما را استانداردسازی کردیم و از ۱۲۴ اتاق به ۱۸۶ اتاق به ابعاد ۴۵ متر برای این هتل رسیدیم، همچنین قسمت‌های نما را به استاندارد هتل‌های پنج ستاره رساندیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم از مصالح روز دنیا استفاده کنیم تا زمان تحویل پروژه کاهش پیدا کند.

مدیر پروژه هتل جهان‌نما اصفهان گفت: در طبقات پایین جهان‌نما دو باشگاه بدنسازی و استخر به‌صورت مجزا برای آقایان و بانوان در فاصله زمانی یکسان طراحی کردیم، همچنین تمام شهروندان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به مجموعه غذایی پروژه جهان‌نما افزود: سعی کردیم فضای پذیرایی قابلی در مجموعه شرقی این مجموعه قرار دهیم، همچنین رستوران مناسب و مجهزی برای این مجموعه طراحی شده است.

مدیر پروژه هتل جهان‌نما تصریح کرد: این پروژه به بهترین شکل ممکن در حال ساخت است و سالن‌های متعددی برای این سالن طراحی کردیم، همچنین این پروژه یکی از پروژه‌های کلیدی اصفهان بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کد خبر 713643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.